Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere følger moten?

Jeg liker å følge med, men kjøper bare det som kler min figur. Og jeg liker klær som kan brukes over flere sessonger.

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

sist jeg fulgte moten var jeg tretten år, og det var adidas og umbro moten:D:D

Jeg foretrekker å mikse alt mulig, for å få en personlig stil...

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg kjøper aldri klær fordi det er mote, men så er det mye som er in som jeg syns er fint, og da bruker jeg det.

Dessuten er det meste som selges i butikkene på mote nå, så det er ikke så lett å unngå.

Hvis man ønsker noe som ikke er på mote, er det ofte vanskelig å få tak i. Det har jeg merket noen ganger.

Gjest lilletroll
Skrevet

Kommer an på hvordan moten er.. Om moten er noe jeg passer i og føler meg vel i, så ja. Om jeg ikke liker moten følger jeg den selvfølgelig ikke heller..

Skrevet

Innimellom. Men har endel yndlingsplagg som har gått av mote for lenge siden.

Skrevet

Jeg prøver å følge med så godt jeg kan, så lenge jeg føler meg vel i plaggene :kul:

Gjest Daniella_
Skrevet
Kommer an på hvordan moten er.. Om moten er noe jeg passer i og føler meg vel i, så ja. Om jeg ikke liker moten følger jeg den selvfølgelig ikke heller..

:enig_animasjon:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja og nei, vil jeg si. Jeg har funnet ut at den bohemstilen som er in nå, ikke passer meg overhodet; jeg liker enklere klær, men gjerne litt sporty eller rocka. Så jeg holder meg stort sett innenfor den sjangeren, pluss alt mulig i jeans.

Vi lever ikke i et vakuum, og kjøper det som er i butikkene, som jo for det meste er moteklær.

Skrevet

Nei.

Jeg har en noe kjedelig og lite personlig stil, som slettes ikke er motepreget. Som Lilith sier; vi lever ikke i vakum, så det er klart at noe er mulignes litt preget av mote. Men så handler jeg så sjelden klær at jeg kjøper ikke ting av den grunn.

Men jeg har hverken Puma sko, hoftebukser, stygge boots med dusker på, moonboots, slengbukser (når det var moderne), slippers, selvlysende klær, 80-tallsaktige klær, superspisse sko, støvletter til å stappe buksene nedi osv.

Har tilogmed klær som er over 10 år gamle, jeg, som er fint brukbare i dag. Nettopp fordi de er så dølle og lite spesielle. :ler:

Gjest Milah
Skrevet

:enig_animasjon:

Skriver under på denne jeg!

Gjest gjest1
Skrevet

Om jeg ser motetøy jeg liker, kjøper jeg det, fordi jeg liker det og ikke fordi det er mote.

Gjest seroxata
Skrevet

dessuten er masse av motene forferdelige! i mine øyne, vel og merke.

Gummistøvlene f.eks! jeg grøsser!

Gjest Daniella_
Skrevet
Om jeg ser motetøy jeg liker' date=' kjøper jeg det, fordi jeg liker det og ikke fordi det er mote.[/quote']

Godt sagt. ;)

Og enig med seroxata. Gummistøvler er ikke særlig fint.

Skrevet

Jeg blir påvirket av moten.

Er jo ikke rart da, for vi får dyttet alt nytt rett opp i trynet, hele tiden (blader, reklame etc.).

Jeg synes det er litt moro å følge med på moten, men jeg er ingen moteslave. Jeg kjøper ikke noe jeg ikke liker, for å si det sånn. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, følger ikke moten, men liker bohemstilen, så isommer følger jeg visst trenden. ;)

Skrevet

Delvis. Men bare det jeg liker. Hadde vel kjøpt det om det ikke var på moten også.

Har holdt meg langt unna støvler ja.

Skrevet (endret)

Ja hvis jeg liker moten så følger jeg moten, i allefall til en viss grad. Selvfølgelig liker jeg å følge med på hva som er moderne, men jeg er fortsatt ganske kritisk til hva jeg kjøper, og vil helst ha noe som kan holde mer enn en sesong og passer til resten av garderoben min.

Endret av Malou
Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, her går det i svarte klær og nagler. Har noen få topper med litt farge da, men ellers er det meste svart.

Skrevet

Ja og nei. Jeg har funnet min egen stil som fungerer uavhengig av svingende trender. Jeg liker å kle meg klassisk, feminint og tidløst, derfor har jeg plagg som er 10 år gamle og fungerer like fint idag.

Men når det er sagt så er jeg en storkonsument av moteblader så jeg liker definitivt å holde meg oppdatert i motebildet. For meg så blir det vel mest tilbehør (vesker, sko) og smykker som varierer med moten.

Skrevet

Både og. Har ikke helt sansen for bohemstilen som herjer akkurat nå, men jeg kjøper som regel klær som kanskje kvalifiserer til hva som er in. Styrer unna det jeg ikke passer, men som kan være fint på andre og som er in. Som feks. denne bohemstilen. Egentlig er det vel jeansmoten jeg er mest inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...