Gå til innhold

Hvilken farge på kjøleskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal kjøpe nytt kjøleskap. De fleste kjøleskapene vi har sett på er hvite. Er det de har på lager. Og har egentlig tenkt at hvitt kjøleskap er helt fint. Fikk så høre fra min søster at hvitt kjøleskap ville hun aldri valgt da det ikke er noe pent.

Er det så stygt altså?

Anonymkode: a26d9...2bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal kjøpe nytt kjøleskap. De fleste kjøleskapene vi har sett på er hvite. Er det de har på lager. Og har egentlig tenkt at hvitt kjøleskap er helt fint. Fikk så høre fra min søster at hvitt kjøleskap ville hun aldri valgt da det ikke er noe pent.

Er det så stygt altså?

Er ikke det helt vanlig med hvitt kjøleskap? Jeg liker det jeg. Liker den 90 talls stilen med hvitt kjøleskap hvor man henger opp bilder og div på det med kjøleskapsmagneter

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på resten av hvitevarene. Vi har komfyr, mikro, kjøkkenmaskin og ventilator (og oppvaskmaskin før den ble bygget inn) i stål, så da ble det stål kjøleskap også. 

Anonymkode: a4489...d9e

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Alltid hatt hvit kjøleskap, aldri sett på det som stygt.

AnonymBruker
Skrevet

😅🤣stygt med hvitt kjøleskap,nå har jeg hørt det og! 

Anonymkode: c19e3...002

• Liker 4
Skrevet

hæh, er det ikke hvitt som er kjøleskapsfargen? Nesten alle kjøleskap er jo hvite. Ikke noe galt med det, vel. Ta det som passer for deg og drit i hva søstra di sier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvilken farge din søster har på kjøleskapet? Siden hun mener hvit er stygt.

Anonymkode: 7bc31...d93

Skrevet

Børstet stål.

Skrevet

Børstet stål er noe møkk i forhold til flekker og renhold på utsiden, hadde uten tvil gått for hvitt. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gå for hvitt. Det er klassisk. Er mye lettere å holde rent enn svart eller stål. Svart, rødt og andre harde farger går raskt ut av mote, og du blir fort lei, ergo miljøsvineri. 

Anonymkode: fc134...4c9

• Liker 2
Skrevet

Har du valget mellom hvitt og børstet stål, velg hvitt.

Børstet stål er et helvete å holde rent, det er enklere å fjerne fettflekker og fingermerker fra glatt, hvit plast enn fra den ståloverflaten som ser grisete ut bare du tar på den med nesten 100% rene fingre.

• Liker 1
Skrevet

Hvitt kjøleskap er helt ok, og er sannsynligvis den mest tidløse fargen.  Vi har sort, men det er fordi kjøkkeninnredningen vår er sort.  

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar🙂 Det ble hvitt kjøleskap. Syns egentlig det passer inn på kjøkkenet da innredningen er hvit. Så får min søster bare syns hva hun vil😉

TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stål er vanskelig å holde pent. Jeg har lyseblått 🥰

Anonymkode: 65b74...690

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sort! Det passer med resten av innredningen hos meg.  

Anonymkode: 03595...261

AnonymBruker
Skrevet

Hvitt er 90 talls for meg. Vi har stål, og det er ikke noe problem å holde rent selv med en 2 åring. 
ventilator og komfyr er også stål. 

Anonymkode: d6dc3...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har mulighet for integrert (som jeg synes er det fineste) hadde jeg gått for hvitt. :) Aldri tenkt over at det er stygt? Er vel det 80% har?🙈

Anonymkode: 30c3e...dde

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo på kjøkkenet du har og fargene rundt, men har du hvitt kjøkken ville jeg hatt hvitt kjøleskap også

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...