Aragorn ll Elessar Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 https://www.buzzfeed.com/hazzajbazza/which-lord-of-the-rings-character-are-you-3jtgpn68jz Jeg ble Gandalf
MarieLo Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Legolas Greenleaf You are the skilled elven archer Legolas. You are the sharp-sighted prince of the woodland realm who put his differences aside for the greater good.
Frøkensina Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Frodo You are the Hobbit and bearer of the one ring! You leave your life in the Shire for a perilous adventure. You are the heart of the Fellowship and although power tempts you, you remain a true friend.
CrystalGold Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 Gandalf You are Gandalf the Grey and future Gandalf the White. You are a powerful wizard who seeks harmony above the dark powers others wizards wish to obtain.
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2020 (endret) 2 minutter siden, PokemonGone skrev: Dumbledore Deg setter jeg på ignorer. Endret 8. juli 2020 av Aragorn ll Elessar
PokemonGone Skrevet 9. juli 2020 #10 Skrevet 9. juli 2020 33 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Deg setter jeg på ignorer. Ëarendil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå