Gjest Åpen for mye Skrevet 6. juli 2005 #1 Del Skrevet 6. juli 2005 Min mann og jeg har stor glede av å inkludere en tredje person i vårt sexliv. Nå ønsker vi å eventuelt innlemme en ny/ukjent person. Problemet er at vi ikke vet hvor m,an kan finne mennesker med en slik "sær" lyst :-) Undres om noen vet om et sted på nettet, evt et blad, der man kan finne en kvinne (helst) som ønsker å utfolde seg sammen med et stabilt og seriøst ektepar..... På forhånd; tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #2 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva med Cupido? Kanskje dere finner noen der? Synes å minnes at det er kontaktannonser der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva med nettet? Skrevet 7. juli 2005 #3 Del Skrevet 7. juli 2005 Spraydate? Blink? eros chat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ektepar Skrevet 7. juli 2005 #4 Del Skrevet 7. juli 2005 Vi er et par med den samme interessen. Tror ikke det er så sært. Vi har forsøkt forskjellige kanaler, bla. eros chat, men vær oppmerksom på at det er mye useriøst der. Folk som ikke holder ord, ikke stiller opp, ikke er den de sier etc. Ta alltid en skikkelig prat på telefon først. Tåler de ikke en telefontest er det som regel bare tull. Ellers er annonsebladet kontakt fortsatt i live, men det kommer jo relativt sjelden, det er noen kontaktsider på paradise.no, men jeg vet ikke om det er et godt medium. Lykke til i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Åpen for mye Skrevet 7. juli 2005 #5 Del Skrevet 7. juli 2005 Vi er et par med den samme interessen. Tror ikke det er så sært. Vi har forsøkt forskjellige kanaler, bla. eros chat, men vær oppmerksom på at det er mye useriøst der. Folk som ikke holder ord, ikke stiller opp, ikke er den de sier etc. Ta alltid en skikkelig prat på telefon først. Tåler de ikke en telefontest er det som regel bare tull. Ellers er annonsebladet kontakt fortsatt i live, men det kommer jo relativt sjelden, det er noen kontaktsider på paradise.no, men jeg vet ikke om det er et godt medium. Lykke til i alle fall. Tusen takk for svar! Litt ok å vite at det finnes flere :oops: Skal prøve de forslagene du kommer med, men har du lyst til å presisere hvor dere har hatt mest hell me ddere? Har dere forresten noen erfaring med swingerklubber? Jeg har jo tenkt som du nevner at det er mye useriøst ute, derfor leter vi litt nøye for å finne mer "ordentlige" kanaler. Men man har vekl aldri noen garanti når det gjelder ukjente....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 7. juli 2005 #6 Del Skrevet 7. juli 2005 På finnenvenn.no finnes det folk som ser etter trekantsex. Adultfriendfinder.com er et annet sted som brukes av nordmenn. Det er mye lettere å finne en ekstra mann enn ei ekstra kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #7 Del Skrevet 12. juli 2005 [ har du lyst til å presisere hvor dere har hatt mest hell me ddere? Har dere forresten noen erfaring med swingerklubber? Vi har hatt mest hell med oss på Eros chat (under www.eros.no) men en må bruke litt tid, være klar på hva en ønsker, gjøre en telefonsjekk, utveksle mailer med bilder og opplysinger for å sikre seg at det er seriøst. De som ikke gidder å gjøre dette er useriøse og kan droppes. Erfaringen vår er at de som søker "treff i kveld" oftest er ute etter en engangsopplevelse. Fordelen er at det alltid er mange på chatten, og det er raskt å komme i kontakt. Vi har ikke erfaring med swingers klubber foreløpig men har faktisk bestemt oss for å forsøke å teste ut Adam og Eva i Oslo, forhåpentligvis onsdag kveld. Hører gjerne fra andre med swingerserfaring også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest altformeg Skrevet 12. juli 2005 #8 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg er en av dem som kunne tenke seg å prøve det, men tør ikke bruke kontaktannonser... Tenk om det er noen jeg kjenner, eller som kjenner noen som jeg kjenner??? Det er faktisk litt problematisk å ha en sterk fantasi som jeg ikke kan leve ut. Hvis det noen gang skulle skje må det være helt tilfeldig, på et fremmed sted, med fremmede personer som jeg aldri ser igjen. Hvor useriøs er jeg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 12. juli 2005 #9 Del Skrevet 12. juli 2005 Har dere forresten noen erfaring med swingerklubber? Jeg har jo tenkt som du nevner at det er mye useriøst ute, derfor leter vi litt nøye for å finne mer "ordentlige" kanaler. Men man har vekl aldri noen garanti når det gjelder ukjente....... ← Jeg har ingen personlig erfaring med swingers-klubber, men har hørt at Adam & Eva i Oslo er veldig bra. Veldig seriøst sted. Ta et søk på nett om swingers, evt. Adam & Eva. Da finner du nok tlf.nr dit. Ring og forhør deg om hva slags sted det er, og hvilke tilbud de har. Det er ikke nødvendigvis et sted for swinging, men også for etablerte par som bare vil ha litt krydder i sexlivet uten at det inkluderer andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå