Gå til innhold

På vei nordover, med symptomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev du ikke tidligere i tråden at hun hadde feber?? 

Vi ble testet pga lett feber og snørr.. 

Anonymkode: 40d80...6fd

Hun hadde lett feber i går, feberfri inatt og idag. Noe vi opplyste om.  

Anonymkode: 997af...65b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh. Hvis du tenker deg om, så skjønner du kanskje at det er TETTHETEN i befolkningen, som gir mer smitte i sør? Morsomt når du prøver å forklare det med at nordlendinger er flinkere å ta smittehensyn. (Jeg er selv nordlending, og blir nesten litt flau av det, når jeg leser ditt innlegg. "Invadert av sånne som dere") 🤪

Min datter har symptomer på en helt vanlig forkjølelse (tett nese og sår hals). Symptomene kom i ettermiddag, men pga korona-faren har hun har vært i ro siden de oppsto. Nå stiller jeg et enkelt spørsmål, og du får regelrett panikk og begynner med personangrep.

Vi kunne stilletiende reist videre, men gjorde ikke det, ettersom vi ikke ønsker å smitte folk på vår vei eller familie i nord. 

Du kan finne andre å ta egen bitterhet og dødsangst ut over. For jeg leser ikke på en plass at du ønsker min datter god bedring, hele innlegget handler om DEG. 

TS

:klo: 

I hovedinnlegget ditt, Ts, stiller du et enkelt spørsmål som ethvert menneske over 12-13 år har visst svaret på siden april. Du tilkjennegir at dere har all intensjon om å fortsette, og nevner ikke med et ord hvor lenge barnet har vært småsykt. 

Siden du selv, som hennes mamma, ikke returnerer hjem, er det helt åpenbart at hun ikke behøver ønskes god bedring. Var hun syk ville nemlig enhver reist hjem. 

Jeg er veldig usikker på hvordan, Ts, du mener vi skal forstå at du ikke er like clueless og bortreist som du velger å fremstille deg?

Anonymkode: 533f4...8e6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde man holdt seg hjemme om man har symptomer? Synes TS tar veldig lite hensyn til andre enn seg og sitt. Dra hjem nå!

Anonymkode: 42f1c...21e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Høres plausibelt ut...

Jeg tenkte på denne tråden med en gang jeg leste saken 🤭

Anonymkode: 9c621...274

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Høres plausibelt ut...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på denne tråden med en gang jeg leste saken 🤭

Anonymkode: 9c621...274

Det er nok flere østlendinger på tur i nord-Norge enn TS m/ familie...
Datteren fikk ingen test i første omgang, så da er det vel lite trolig at hele familien både har blitt testet og fått svar da den artikkelen ble skrevet.

Anonymkode: 3b0f7...839

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok flere østlendinger på tur i nord-Norge enn TS m/ familie...
Datteren fikk ingen test i første omgang, så da er det vel lite trolig at hele familien både har blitt testet og fått svar da den artikkelen ble skrevet.

Anonymkode: 3b0f7...839

Nei det er ikke oss. Har ankommet feriemålet vårt, og jeg var i kontakt med smittevernlegen her idag. Hun anbefaler samme som legen der vi var tidligere; ingen test (symptomene tyder på vanlig forkjølelse) og holde datteren min mest mulig i ro inntil symptomene avtar. 

Så nå nyter vi dagene i nord med spill og Netflix 🌞

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke oss. Har ankommet feriemålet vårt, og jeg var i kontakt med smittevernlegen her idag. Hun anbefaler samme som legen der vi var tidligere; ingen test (symptomene tyder på vanlig forkjølelse) og holde datteren min mest mulig i ro inntil symptomene avtar. 

Så nå nyter vi dagene i nord med spill og Netflix 🌞

Kos dere på ferie  :)

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Kos dere på ferie  :)

Takk, og riktig god sommer 🌞

Skrevet

Dere snur og reiser hjem igjen.

AnonymBruker