Gå til innhold

For mye minner i huset - flytte ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner på at etter bruddet med samboeren så henger det så mye dårlige minner i huset at jeg ikke trives mer. Eide huset selv før han flyttet inn, han kjøpte seg aldri inn. Vi fikk et barn sammen og hjalp med å oppdra hans barn fra tidligere også. 

Vil gjerne finne et hus i nærområdet slik at sønnen min får beholde tilknytning til nærområdet. 
Tror dere at det er en god ide? Litt lyst på en ny start. 

Flere som har gjort dette ? Ble det bedre eller angret dere? 

Anonymkode: e579d...6a8

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne487
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Jeg er også på husjakt etter mannen min døde. Vi kjøpte huset som vår første bolig og alt vi har vært gjennom er i det huset. Skal selge og er på jakt etter nytt hus. I samme krets

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg flyttet fra min eks som var psykisk og fysisk voldelig og div andre ting, så fikk jeg det mye bedre. I sinne ødela han ofte ting. Merker som aldri gikk vekk. 
Har ingen minner om han i mitt nye hjem😃

Anonymkode: 8e9ac...f18

AnonymBruker
Skrevet

Enten flytte eller pusse opp. Å male f.eks hjelper til med å føle eierskap. Hvis huset ellers er bra. Med ny bolig kommer alltid risiko for uventet vedlikehold.

Anonymkode: b8050...6c9

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg flyttet fra min eks som var psykisk og fysisk voldelig og div andre ting, så fikk jeg det mye bedre. I sinne ødela han ofte ting. Merker som aldri gikk vekk. 
Har ingen minner om han i mitt nye hjem😃

Anonymkode: 8e9ac...f18

Samme erfaring utenom fysisk vold. Jeg var kjapp med å flytte ut når vi skulle skille oss, for mye dårlige minner i veggene.

Fikk det helt supert i nytt hjem med en ny start, anbefales TS!

Anonymkode: 885b7...b17

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ender med å kjøpe meg noe nytt. Skal på visning neste uke på et flott hus rett ved barnehagen til gutten min. Falt veldig for det 😊 

Fikk også tilbud om ny jobb, så ser fram til mye positivt framover. 

Var gjennom mye psykisk vold og økonomisk svindel. Jobbet hardt nå med å bli gjeldsfri (utenom boliglån). Endelig ryddet opp i økonomien min og ser mye lysere på framtiden 😊 tror jeg og gutten min får det fint i nytt hjem

prøvde forsåvidt å male opp og endre på interiøret. Det hjalp ikke særlig følte jeg.

ts

Anonymkode: e579d...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...