Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her kjærringråd som funker?

Spør spesielt etter kjærringråd for oss som har prøvd lenge 

Anonymkode: 3c409...0a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dyp penetrering, men det vet du sikkert allerede😊 F.eks. deg oppå eller doggy. La penis være innvendig til han blir slapp og ligg en stund, gjerne med en pute under rumpa/beina oppover for at spermen ikke skal renne ut😊

Anonymkode: c799c...f2c

AnonymBruker
Skrevet

Nå så jeg helst etter kjerringråd for oss som har prøvd så lenge at vi har gått over til ivf. Typ kjerringråd som innebærer ting man bør spise eller ikke spise osv

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå så jeg helst etter kjerringråd for oss som har prøvd så lenge at vi har gått over til ivf. Typ kjerringråd som innebærer ting man bør spise eller ikke spise osv

Å, beklager! Skjønte ikke at det var snakk om ivf. Da har jeg ikke noen annet å komme med. Hva med grapefruktkjerneekstrakt? Det skal bedre å øke eggløsningsslimet. Men ikke sikkert det er aktuelt ved ivf.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å, beklager! Skjønte ikke at det var snakk om ivf. Da har jeg ikke noen annet å komme med. Hva med grapefruktkjerneekstrakt? Det skal bedre å øke eggløsningsslimet. Men ikke sikkert det er aktuelt ved ivf.

Det har ikke noe å si mtp ivf. Vi har prøvd i så mange år nå, tror vi har prøvd det meste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør etter embryoglue (skal hjelpe egget å feste seg) 

Anonymkode: f424c...3a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noen mattips uten vitaminer, men jeg har et annet tips. 

Unngå overoppheting og unngå å fryse, prøv å hold så stabil temperatur som mulig. Vanskelig nå midt på sommeren når man får 30 grader og 10 grader omhverandre. Litt lettere til høsten om det ikke har klaffet enda da. Med dette så unngå setevarmere, varme boblebad, om du bare fryser litt så kle på deg osv. 

Anonymkode: a996f...dca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...