Gå til innhold

Forskjellig styrke på korona virus?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Krantz95 skrev:

Hvor lenge må vi vente på at smittegrafen for et helt land går oppover igjen?

Kanskje 2 uker eller hva? 🙂 

Har forstått at 2 uker bare gjelder nye smittede. Nå er det 2 uker etter 2 uker som er tingen. Og de 2 ukene kan være litt flytende fordi inkubasjonstiden kan være fra 2 uker til 10 år så.. Vent et decenium!!! 

Anonymkode: 9ceba...180

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Krantz95 skrev:

Hvor lenge må vi vente på at smittegrafen for et helt land går oppover igjen?

Kanskje 2 uker eller hva? 🙂 

Det kommer vel an på om de greier å stoppe utbruddet eller ikke. 

Anonymkode: 72ad5...404

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forstått at 2 uker bare gjelder nye smittede. Nå er det 2 uker etter 2 uker som er tingen. Og de 2 ukene kan være litt flytende fordi inkubasjonstiden kan være fra 2 uker til 10 år så.. Vent et decenium!!! 

Hersketeknikk og latterliggjøring tyder på at du ikke har noe spesielt interessant å si.

Anonymkode: 72ad5...404

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Dette kommer ikke til å gå bra. Har hørt at unge og friske mennesker dør i mengder i USA.

Begynner å lure på om menneskeheten kan klare å overleve denne krisen?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Krantz95 skrev:

Skjønner. Dette kommer ikke til å gå bra. Har hørt at unge og friske mennesker dør i mengder i USA.

Begynner å lure på om menneskeheten kan klare å overleve denne krisen?

Tror ikke det, siste nytt er at 90åringer dør av andre sykdommer enn covid19 i tillegg i store deler av hele verden så jeg mener det er på tide å forskanse seg nå. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det, siste nytt er at 90åringer dør av andre sykdommer enn covid19 i tillegg i store deler av hele verden så jeg mener det er på tide å forskanse seg nå. 

Ja, det er nok best å forberede seg på mye hardere lockdowns og sammenbrudd i de fleste forsyningslinjer snart.

I dag skal jeg kjøpe inn nok dopapir for et helt år, men er ikke sikker på om det holder. Hva tror du?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Krantz95 skrev:

Ja, det er nok best å forberede seg på mye hardere lockdowns og sammenbrudd i de fleste forsyningslinjer snart.

I dag skal jeg kjøpe inn nok dopapir for et helt år, men er ikke sikker på om det holder. Hva tror du?

Slik det ser ut nå så trenger du neppe dopapir, menneskeheten og personlig hygiene har aldri vært dårligere. Hygiene er erstattet med antibac og snart slutter avløpet å fungere. Så ikke fall for fristelsen med dopapir! ANTIBAC 

AnonymBruker
Skrevet

Har noe med mengden virus man får i seg tror jeg.

Og hvor forskjellig immunforsvaret våres reagerer.

Anonymkode: 57378...7a0

Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette.

Edie, adm.

• Opprett ny...