mammaemma Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 (endret) Sønnen min er snart 3 år og jeg tenker å kjøpe vinterklær nå, da det er en del salg. Hvordan er Reima Stavanger dressen I størrelsen? Sønnen min har ikke kort rygg, så Wheat osv blir akkurat litt for kort i ryggen for han i størrelse 98. Sønnen min er ca 98 cm lang. Kommer en reima Stavanger dress i strl 98 til å passe bra til han? Har hørt rykter om at de er store i størrelsen. Har en vinterjakke fra mini a ture og fant nå vinterbuksen på salg i samme farge. Har noen erfaring med disse vinterdressene/settene? Hvilke er den beste vinterdressen du har hatt til ditt barn? Hvorfor? Og hvordan er den i størrelsen? Endret 8. juli 2020 av mammaemma
atropos Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Stavanger er sikkert Ok. Vi hadde den da barnet var 2. Han passet fint inn i 92. Nå har vi penguin fra isbjörn of Sweden, de er veldig varme og gode og rause i størrelsen. De har også et legg inni armer og bein slik så man kan forlenge den og ha den en sesong til. Jeg kjøpte 104 til min treåring som er lang i ryggen og 100 cm og den var litt stor, men det gikk greit. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Er gutten din 98 lang nå, ville jeg gått for 104 tenker du han skal han den hele vinteren. Han vokser jo også frem til den skal i bruk. Har hatt kun Reima til mine barn, og vært like fornøyd med alle typene. De er ikke for tykk, tåler godt en norsk vinter som varier veldig i vær og vind, lett for barna å kle av og på seg selv da den har glatt innfor. Aldri slitt hull på dressene, eller blitt våt gjennom. Anonymkode: b0855...c20 1
mammaemma Skrevet 8. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2020 Takk for svar😁 Noen som vet angående mini a ture? Hva med denne under?
Gjest Geirfuglen Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Jeg synes Reima Stavanger er stor i størrelsen, og den oppleves som lang i ryggen. Jeg synes den kjappere blir for kort på beina enn i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Vi har Reima Stavanger og er fornøyd med den. Synes den er normal i størrelsen til å være vinterdress. Om barnet bruker 98 nå, ville jeg kjøpt 104. Mitt barn er født på høsten og gjennomsnittlig i størrelsen, og vi kjøper alltid en størrelse opp (på starten av sesongen) som hen vokser seg inn i. Jeg har også vært veldig fornøyd med Polarn O. Pyret, da fôret kunne tas ut slik at dressen kunne brukes uten fôret når været tillot det. Anonymkode: 837be...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå