Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Først til moderator. Kan denne stå her inne på generell debatt siden den egentlig omhandler brukerene her og ikke serien Lost? -------------------------------------- Ja hipp hurra og hurramegrundt for "Lost-bølgen". Alle ville jo se på Lost når den serien kom. Det virket nesten som om folk så på Lost fordi alle andre gjorde det (det gjorde jo det). Også setter enkelte av oss ned da, for å titte på denne sinnsykt spennende serien, og hva oppdager man? Jo...den er driiiit kjedelig! Ja, jo, greit nok det, men så har jeg bitt meg merke i enkelte folks signaturer her inne. "Jeg ser heller ikke på LOST!" brøler disse signaturene ut. Og den signaturen må dere jo få lov til å ha, men det patetiske blir jo at flere og flere her inne "snapper" til seg den signaturen for å nærmest "skryte" av at de ikke ser på Lost. Hvor patetisk er ikke det? Dere som er så "jeg-ser-ikke-på-lost-prkåte" slenger dere jo på en ganske så lik "bølge" som seerne av Lost gjør. For meg virker det som om at dere snur sitasjonen på hodet. Først så var det "hipt" å se på Lost, og nå er det tydeligvis ikke "hipt" å se på Lost... Jeg ser som sagt ikke på Lost selv, men jeg har da ingen behov for å skrike ut det til gud og enhver mann. Dette her minner meg om den tiden hvor alle skulle skrive "carpe diem" til hverandre. Patetisk, er det ikke? Nææææææææææi...kom med noe nytt a. Som dere har funnet på selv!
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Wow, så kult at du forteller at det er teit å si det
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 Kanskje du kan bli den nye trenden! BLI?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Wow, så kult at du forteller at det er teit å si det Ja, jeg vet.
Gjest valnøtt Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Du må stoppe når q-tipsen møter motstand.....
Gjest woww Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Oi. For et hett tema. Er det dette som opptar deg for tiden? Du har et spennende liv, skjønner jeg..
Gjest DER Skrevet 7. juli 2005 #8 Skrevet 7. juli 2005 Jøss, nå gjør jeg plutselig det rette. Trodde jeg var helt fjern som ikke så på "Lost".
Shoegal Skrevet 7. juli 2005 #9 Skrevet 7. juli 2005 første episode så jeg på fordi det var så mye reklame for serien, at jeg ble nysgjerrig. nå ser jeg på lost rett og slett fordi jeg synes det er spennende, ikke fordi det er hipt....
Dagoberta Skrevet 7. juli 2005 #10 Skrevet 7. juli 2005 Du har jo virkelig skjønt det! Tusen takk for at du sa ifra, vi trenger virkelig noen som deg her, som ikke bare kan refse dem her inne som har få venner i RL, men også følge med på om vi er "hippe" nok. Du bryr deg tydeligvis om de viktige tingene i livet, du
Superlammet Skrevet 7. juli 2005 #11 Skrevet 7. juli 2005 Først så var det "hipt" å se på Lost, og nå er det tydeligvis ikke "hipt" å se på Lost... Merkelig det der. Hør nå her, lille venn. Lost er ferdig det nå skjønner du. Derfor er det ikke "hipt" å se på Lost. Det går ganske enkelt ikke på TVNorge lenger Det var jo "hipt" å se på "Halv-sju" en gang i tiden også, men tviler på at det er det nå.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #12 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har kommet over lost-dillaen da jeg så siste episode for mange uker siden, sovnet da jeg så den og vil se igjen, men orker ikke, har sett meg lei, tilogmed på 24 også! Kan det være været? Men er på en måte enig med sexy cat (er jeg den eneste?), det ville bli som om jeg skulle skrive i signaturen min "Jeg ser ikke på Frustrerte Fruer, Home and Away, Holmgang, Slå på tråden, Hotel Cæsar, Nanny, Reba, Heksen Sabrina, osv osv osv"
Gjest Pjusk Skrevet 7. juli 2005 #13 Skrevet 7. juli 2005 jeg tror *sexy cat* er den snodigste brukeren på KG. Du har en egen evne til å rakke ned på alt og alle, som ikke kan komme av annet enn et behov for å dekke over egen usikkerhet. Tilbake til tema: Jeg skjønte ærlig talt hverken problemstillingen eller engasjementet. So what???
Gjest LoisLane Skrevet 7. juli 2005 #14 Skrevet 7. juli 2005 Hva er poenget ditt, *Sexy cat*? Kan ikke se at det er noe annet enn å framheve deg selv (som ikke briefer med at du ikke ser Lost), og rakke ned på andre (som brøler ut at de ikke ser på Lost pluss alle som ser på Lost). Agurktid...
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #15 Skrevet 7. juli 2005 men egentlig er du jo skikkelig treig, sexycat, for det var jo sesongslutt for evigheter siden, og lost snakkes ikke mere om verken for eller imot
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #16 Skrevet 7. juli 2005 Og jeg må si meg litt enig i noen av innleggene her.. Modell-hets, "har kg-brukere ingen venner?", "ikke plag meg bare fordi jeg er pen" eller denne lost-tråden... Hva er egentlig grunnen til at du er så glad i å kategorisere "alle andre" og sette deg selv utenfor som en slags opphevet...katt?
Gjest LoisLane Skrevet 7. juli 2005 #17 Skrevet 7. juli 2005 Nå må ikke dere smådyr begynne å slåss her... For øvrig enig, Ninakanin. Denne tråden oppleves bare som negativ.
Superlammet Skrevet 7. juli 2005 #18 Skrevet 7. juli 2005 Og jeg må si meg litt enig i noen av innleggene her.. Modell-hets, "har kg-brukere ingen venner?", "ikke plag meg bare fordi jeg er pen" eller denne lost-tråden... Hva er egentlig grunnen til at du er så glad i å kategorisere "alle andre" og sette deg selv utenfor som en slags opphevet...katt? Det er kanskje akkurat det, kanin, at h*n VET h*n er utenfor. H*n prøver bare å snu årsakene slik at de er negative for oss andre, og positive for seg selv. En ganske kjent taktikk bitre personer ofte bruker
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. juli 2005 #20 Skrevet 7. juli 2005 Hvis man ikke ser lost, er man lost. Muhahahahahaha Hilsen enda et enda et dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå