sstinemor Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Noen som har smakt? Jeg har sett Cookie Dough, DobbelSjoko og Salt Karamell på butikkene i nærområdet. Ser på Hennig Olsen sine nettsider at det også finnes en peanøtter og saltkarmell men den klarer jeg ikke finne:( Hvordan er de, og hvilken er best?
Brunhilde Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Jeg har smakt den med peanøtter og salt karamell og for meg var det en effektiv måte å ikke spise is på. Jeg syns den smakte vondt og den havnet i søpla. Og så jeg som elsker is.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 De har den sikkert på Meny. Ellers så kan du ringe de og spørre. Damen i andre enden vet hvor den selges 😊 Anonymkode: ed2d3...d04
Rumle Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Brunhilde skrev: Jeg har smakt den med peanøtter og salt karamell og for meg var det en effektiv måte å ikke spise is på. Jeg syns den smakte vondt og den havnet i søpla. Og så jeg som elsker is.. Samme her, kjøpte den i troen på at det var vanlig is, smakte en skje og kastet resten. Den smakte skikkelig vondt!
Brunhilde Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Rumle said: Samme her, kjøpte den i troen på at det var vanlig is, smakte en skje og kastet resten. Den smakte skikkelig vondt! Det er jo ikke greit, men allikevel godt å vite at jeg ikke er alene som det. 1
Rumle Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, Brunhilde skrev: Det er jo ikke greit, men allikevel godt å vite at jeg ikke er alene som det. Mhm!
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 Jeg har bare smakt denne, ble veldig skuffet, minnet ikke mye om is.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 De smaker dritt i forhold til vanlig is. Og den som sier noe annet, lyver så det renner..... Selvfølgelig vil det ikke smake like godt som ekte varer. Anonymkode: 4d6cf...abf
Søgni Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Ikke noen høydare, nei. Da spiser jeg heller is litt sjeldnere, og kjøper skikkelig is. Eller så spiser jeg is like ofte som før, med like god samvittighet 😛 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 28 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg har bare smakt denne, ble veldig skuffet, minnet ikke mye om is. Åhh den syns jeg er kjempegod😃 Anonymkode: 34820...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 Spis heller dream serien! Den med 320kcal per boks. Smaker ordentlig is, med skikkelig god smak. Anonymkode: 4db31...242 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 Den med sjokolade går, og den med frappesmak fra dream. Men, vaniljeis/tresis og lignende har ca. 40 kalorier mer pr 100 gram, og det er egentlig ikke ille. Anonymkode: 62a29...9a9
every woman Skrevet 9. juli 2020 #13 Skrevet 9. juli 2020 De i boks er ikke mye å skryte av, nei. Kan knapt kalles is. Men den pinneisen synes jeg faktisk er ganske god.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå