Gå til innhold

NYT Hennig Olsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har smakt?

Jeg har sett Cookie Dough, DobbelSjoko og Salt Karamell på butikkene i nærområdet. Ser på Hennig Olsen sine nettsider at det også finnes en peanøtter og saltkarmell men den klarer jeg ikke finne:(

Hvordan er de, og hvilken er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har smakt den med peanøtter og salt karamell og for meg var det en effektiv måte å ikke spise is på. Jeg syns den smakte vondt og den havnet i søpla. Og så jeg som elsker is..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har den sikkert på Meny. Ellers så kan du ringe de og spørre. Damen i andre enden vet hvor den selges 😊

Anonymkode: ed2d3...d04

Skrevet
1 minutt siden, Brunhilde skrev:

Jeg har smakt den med peanøtter og salt karamell og for meg var det en effektiv måte å ikke spise is på. Jeg syns den smakte vondt og den havnet i søpla. Og så jeg som elsker is..

Samme her, kjøpte den i troen på at det var vanlig is, smakte en skje og kastet resten. Den smakte skikkelig vondt!

Skrevet
1 minutt siden, Rumle said:

Samme her, kjøpte den i troen på at det var vanlig is, smakte en skje og kastet resten. Den smakte skikkelig vondt!

Det er jo ikke greit, men allikevel godt å vite at jeg ikke er alene som det. :ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Brunhilde skrev:

Det er jo ikke greit, men allikevel godt å vite at jeg ikke er alene som det. :ler:

Mhm! :ler:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har bare smakt denne, ble veldig skuffet, minnet ikke mye om is.

NYT DobbelSJOKO er en sunnere med færre kalorier - Hennig-Olsen Is

AnonymBruker
Skrevet

De smaker dritt i forhold til vanlig is. Og den som sier noe annet, lyver så det renner..... Selvfølgelig vil det ikke smake like godt som ekte varer. 

Anonymkode: 4d6cf...abf

Skrevet

Ikke noen høydare, nei. Da spiser jeg heller is litt sjeldnere, og kjøper skikkelig is. Eller så spiser jeg is like ofte som før, med like god samvittighet 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har bare smakt denne, ble veldig skuffet, minnet ikke mye om is.

NYT DobbelSJOKO er en sunnere med færre kalorier - Hennig-Olsen Is

Åhh den syns jeg er kjempegod😃

Anonymkode: 34820...3d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spis heller dream serien! Den med 320kcal per boks.

Smaker ordentlig is, med skikkelig god smak.

Anonymkode: 4db31...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den med sjokolade går, og den med frappesmak fra dream. Men, vaniljeis/tresis og lignende har ca. 40 kalorier mer pr 100 gram, og det er egentlig ikke ille. 

Anonymkode: 62a29...9a9

Skrevet

De i boks er ikke mye å skryte av, nei. Kan knapt kalles is. Men den pinneisen synes jeg faktisk er ganske god. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...