AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Er det mulig å kjøpe en sekk med barnåler, sånn som man kan kjøpe sekker med bark? Har et bed jeg ønsker å dekke med barnåler, ønsker ikke bark akkurat der. Det er et nokså stort bed, så gidder ikke selv stå i timesvis og ribbe furu- og grantrær for å få dekket bedet. Det vil jo bli til jord etterhvert så da må jeg i så fall gjenta det hele innen kort tid. Enklere å kjøpe ferdig i sekk. Noen som vet om noen som selger barnåler? Anonymkode: 3b7f9...690
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å kjøpe en sekk med barnåler, sånn som man kan kjøpe sekker med bark? Har et bed jeg ønsker å dekke med barnåler, ønsker ikke bark akkurat der. Det er et nokså stort bed, så gidder ikke selv stå i timesvis og ribbe furu- og grantrær for å få dekket bedet. Det vil jo bli til jord etterhvert så da må jeg i så fall gjenta det hele innen kort tid. Enklere å kjøpe ferdig i sekk. Noen som vet om noen som selger barnåler? Anonymkode: 3b7f9...690 Om du kan vente et halvt års tid tror jeg du kan få store mengder helt gratis. Men nei, jeg kan ikke huske å ha sett dette til salgs noe sted noen gang. Litt dumt, egentlig, det er jo ypperlig for surjordsbed. Anonymkode: 37b10...56f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du kan vente et halvt års tid tror jeg du kan få store mengder helt gratis. Men nei, jeg kan ikke huske å ha sett dette til salgs noe sted noen gang. Litt dumt, egentlig, det er jo ypperlig for surjordsbed. Anonymkode: 37b10...56f Jeg kan godt vente til etter jul, men hvor får jeg tak i barnåler? Trenger mer enn bare fra naboens juletre. Skal jeg spørre hos de som selger juletrær om jeg kan komme og koste opp det som ligger på bakken der? Er mest interessert i å kjøpe ferdig ribbet barnåler, og ikke barnåler på kvist. Anonymkode: 3b7f9...690
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt vente til etter jul, men hvor får jeg tak i barnåler? Trenger mer enn bare fra naboens juletre. Skal jeg spørre hos de som selger juletrær om jeg kan komme og koste opp det som ligger på bakken der? Er mest interessert i å kjøpe ferdig ribbet barnåler, og ikke barnåler på kvist. Anonymkode: 3b7f9...690 Det var bare en spøk. "Alle" har jo masse barnåler de gjerne vil bli kvitt når de har kastet ut juletreet. Anonymkode: 37b10...56f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå