male32 Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Hei I dag kjørte jeg noen pakker bassetts vingummi og lakris på Europris. Jeg tenkte at 69,90 for 800g var en god pris. Dessverre stemmer ikke vekta. Når jeg åpnet en eske hjemme og så innholdet ble jeg mistenksom. Jeg måtte veie alt. Det er stor differanse her. Eskene jeg har fått veier fra 400 til 600g. Ingen veier 800g. Altså var det en som inneholder bare halvparten av oppgitt vekt. Dette har skjedd andre matvarer også. For eksempel en pakke finnebiff oppgitt 400g, riktig vekt var 350g. Bør man reklamere på dette?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Jeg hadde gjort det Anonymkode: d1c97...014
Ullvott Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 (endret) Hvis det står at pakken skal inneholde 800 gram og den inneholder 400 er det absolutt noe å reklamere på. Jeg ville sendt klagen til den norske importøren. Det er lite butikken selv får gjort med dette. Eller er det slik at det ser ut som om esken har vært åpnet? I så fall klager du til butikken. Endret 8. juli 2020 av Ullvott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå