Gå til innhold

Nærkontaktsport

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når tror dere man får lov å starte opp med nærkontaktsport slik som pardans eller bryting igjen? Er det snakk om ett år eller flere?

Anonymkode: c18dc...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis sommeren går fint ift smittetilfeller så har jeg litt tro på en gang til høsten. Kanskje med et begrenset antall personer du skal trene med. Men er umulig å vite sikkert. 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har holdt på lenge. Vi er noen få som samles innimellom. Ja vi trener veldig bra og er veldig påpasselige på alle andre plan. Ingen er på butikken når det er masse folk der. Ingen av oss er på byen selv om det er virker som alle er der og at det ikke kan smitte bare du drikker øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Vi har holdt på lenge. Vi er noen få som samles innimellom. Ja vi trener veldig bra og er veldig påpasselige på alle andre plan. Ingen er på butikken når det er masse folk der. Ingen av oss er på byen selv om det er virker som alle er der og at det ikke kan smitte bare du drikker øl.

Hvilken form for nærkontaktsport driver dere med? Selv driver jeg med bjj/grappling, og hadde gitt mye bare for å få trene igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur det fint kan ta langt ut på hausten. Eg håper ikkje klubben vår går dukken fordi folk blir lei å ikkje kunne trene. Sjølv har eg løyst det heile ved å rekruttere mannen min. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Bingeline skrev:

Eg trur det fint kan ta langt ut på hausten. Eg håper ikkje klubben vår går dukken fordi folk blir lei å ikkje kunne trene. Sjølv har eg løyst det heile ved å rekruttere mannen min. 🙂

Det er veldig lenge til! Får dere ikke noe støtte for å opprettholde klubben, er dere en relativt ny klubb? Kult, jeg trener også med typen, men det er ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig lenge til! Får dere ikke noe støtte for å opprettholde klubben, er dere en relativt ny klubb? Kult, jeg trener også med typen, men det er ikke helt det samme.

Nei, ein får ikkje støtte til dagleg drift. Klubben er veletablert, men dei tradisjonelle kampsportane er jo ikkje like populære som MMA, BJJ og desse som ein gjerne trener som ein del av eit treningsstudio. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...