AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Del Skrevet 8. juli 2020 Når tror dere man får lov å starte opp med nærkontaktsport slik som pardans eller bryting igjen? Er det snakk om ett år eller flere? Anonymkode: c18dc...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #2 Del Skrevet 9. juli 2020 bump Anonymkode: c18dc...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. juli 2020 #3 Del Skrevet 9. juli 2020 Hvis sommeren går fint ift smittetilfeller så har jeg litt tro på en gang til høsten. Kanskje med et begrenset antall personer du skal trene med. Men er umulig å vite sikkert. 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 9. juli 2020 #4 Del Skrevet 9. juli 2020 Vi har holdt på lenge. Vi er noen få som samles innimellom. Ja vi trener veldig bra og er veldig påpasselige på alle andre plan. Ingen er på butikken når det er masse folk der. Ingen av oss er på byen selv om det er virker som alle er der og at det ikke kan smitte bare du drikker øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Del Skrevet 9. juli 2020 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Vi har holdt på lenge. Vi er noen få som samles innimellom. Ja vi trener veldig bra og er veldig påpasselige på alle andre plan. Ingen er på butikken når det er masse folk der. Ingen av oss er på byen selv om det er virker som alle er der og at det ikke kan smitte bare du drikker øl. Hvilken form for nærkontaktsport driver dere med? Selv driver jeg med bjj/grappling, og hadde gitt mye bare for å få trene igjen. Anonymkode: c18dc...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 11. juli 2020 #6 Del Skrevet 11. juli 2020 Eg trur det fint kan ta langt ut på hausten. Eg håper ikkje klubben vår går dukken fordi folk blir lei å ikkje kunne trene. Sjølv har eg løyst det heile ved å rekruttere mannen min. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Del Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Bingeline skrev: Eg trur det fint kan ta langt ut på hausten. Eg håper ikkje klubben vår går dukken fordi folk blir lei å ikkje kunne trene. Sjølv har eg løyst det heile ved å rekruttere mannen min. 🙂 Det er veldig lenge til! Får dere ikke noe støtte for å opprettholde klubben, er dere en relativt ny klubb? Kult, jeg trener også med typen, men det er ikke helt det samme. Anonymkode: c18dc...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 11. juli 2020 #8 Del Skrevet 11. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig lenge til! Får dere ikke noe støtte for å opprettholde klubben, er dere en relativt ny klubb? Kult, jeg trener også med typen, men det er ikke helt det samme. Anonymkode: c18dc...f57 Nei, ein får ikkje støtte til dagleg drift. Klubben er veletablert, men dei tradisjonelle kampsportane er jo ikkje like populære som MMA, BJJ og desse som ein gjerne trener som ein del av eit treningsstudio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå