AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Hei 😊 Kan noen hjelpe meg med en ansiktsmaske til uren hud, jeg har åså fet T-sone. Anonymkode: b7966...3d3
Blingblingtahei Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Brukte tidligere en maske fra exuviance som var veldig bra men de har forandret på hele sortimentet og utseendet, tror det var denne https://skincity.no/no/detox-mud-mask
Roci Skrevet 9. juli 2020 #3 Skrevet 9. juli 2020 Du kan f.eks. prøve denne eller denne, de inneholder ingredienser som renser, beroliger og balanserer fet og uren hud. Du kan vurdere å inkludere toner/serum med BHA og niacinamide i hudpleierutinen din, og pass på å bruke oljefri fukthetskrem/gel og solkrem.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #4 Skrevet 9. juli 2020 Jeg må bare si at jeg leste overskriften helt feil, for jeg leste "ansiktsmaske til hund" Kan jo si at skuffelsen var stor når det var til uren hud! Anonymkode: a99eb...c77
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare si at jeg leste overskriften helt feil, for jeg leste "ansiktsmaske til hund" Kan jo si at skuffelsen var stor når det var til uren hud! Anonymkode: a99eb...c77 Haha 😂 ja da kan jeg anbefale en mud mask 😜det elsker hunden min hvertfall! Anonymkode: b7966...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå