AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 For meg - Foreldrene mine og deres støtte - bøker elsker å lese - musikk, Miles Davis, Coltrane, Rachmaniov, Lillebjørn, - joggeturer fin måte å koble av på. Føler meg alltid bedre etter en joggetur - blader på trærne - kakao - fotballkamper Anonymkode: 61745...e5d 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 - God mat og drikke - Familien og mine nærmeste - Å kunne reise, oppleve verden og møte forskjellige mennesker - Hobbyene mine - Kunst - Naturen - Søte dyr på youtube - Trening - Å lære nye ting som gjør at jeg forstår mer av verden Anonymkode: ce2ff...4e5 5
Erlic Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Tja.. etter jeg ble singel og kom over en stor kjærlighetssorg så har det gjort meg ganske lykkelig å forstå det at jeg ikke trenger eller er avhengig av NOEN for å bli lykkelig. Har alltid som alle andre trodd at det å ha en kjæreste er svaret på lykke og følt meg redd for å være «alene», men når jeg har innsett at jeg er min egen lykkes smed gjør det meg såå mye bedre for meg er lykke: -gå turer i skogen -venninner -bøker - bra serier/filmer og et glass vin alene på kvelden mens jeg koser meg i mitt eget selskap 🌸 12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 For meg er det den lille familien min, det å ha tak over hodet, mat på bordet og en jobb å gå til. Det å kjenne at jeg lever og er trygg. Disse tingene har ikke vært en selvfølge da jeg vokste opp. Jeg mistet foreldrene mine i barnehagealder og bodde allerede på gata i barnehagealder i en av verdens fattigste land. Jeg lærte dessverre tidlig at mennesker er onde, men at det også finnes noen gode. Jeg tar ingenting for gitt er takknemlig for alt jeg har i livet mitt. Anonymkode: 38208...d89 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #5 Skrevet 9. juli 2020 - Foreldre - Gode venner, bekjente igjennom nettverksgruppe og kollegaer - God mat - Underholdningsmuligheter digitalt og fysisk - Møte nye hyggelige mennesker på sosiale arenaer - Være sammen med søte, deilige jenter/damer på treningsgruppa, dans, treffe på og se/hilse i forbifarten, være i nærheten av og rundt nydelige jenter/damer ellers Anonymkode: b2fcf...9a1
Gjest EmKay Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 - Familie, samboer og venner - Hundene mine - Det å føle at jeg mestrer nye ting. Det kan være jobb eller i andre sammenhenger. Om jeg hadde følt at jeg over lang tid satt fast på stedet hvil uten å få utviklet meg, hadde jeg nok havnet i en depresjon.
Fjollefyr Skrevet 9. juli 2020 #7 Skrevet 9. juli 2020 (endret) Jeg mener å ha funnet meningen med livet. For meg er det å gjøre livet litt bedre hver dag. Ikke som i å prestere, oppnå eller med tanke på å være best. Men heller å gjøre ting som gjør dagen bra. Det som gjør én dag bedre gjør nødvendigvis ikke neste dag bedre. Én dag er det å kjøpe en ny kjole, dagen etter kan det være å ta frem gammel bukse. Én dag kan være å tilbringe tid med noen jeg er glad i, neste dag kan være å tilbringe tid alene. En dag kan være å lære noe nytt, neste dag kan være å bruke gammel kunnskap. Én dag kan jeg gjøre noe for andre, neste dag kan noen gjøre noe for meg. Slik blir hver dag bittelitt bedre. Men ikke som bedre enn i går, eller ifjor eller tidligere. Mer som bittelitt bedre akkurat nå. Det er det som gir meg ro og fred. Endret 9. juli 2020 av Fjollefyr 7
Mæn40 Skrevet 9. juli 2020 #8 Skrevet 9. juli 2020 Datteren min Og at det kan komme hva som helst rundt neste sving.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #9 Skrevet 9. juli 2020 Å kunne gjøre det jeg vil uten å la andre hindre meg. Anonymkode: fe2fc...a06 1
Equinox Skrevet 9. juli 2020 #11 Skrevet 9. juli 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nave Anonymkode: 08c5e...d12 Regner med at dette ikke er seriøst, jeg var i NAV-systemet i mange år og er idag utenfor arbeidlivet og det å være utenfor arbeidslivet setter endel streker over noen av de tingene som nettopp gir glede og mening med livet. Endret 9. juli 2020 av Equinox 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #12 Skrevet 9. juli 2020 Sanselige opplevelser: god mat, musikk, poesi, hudkontakt, trening, å kjenne at kroppen virker. Å skape ting, å være kreativ, og å stadig lære. Sosial omgang. Anonymkode: 1195b...447 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #13 Skrevet 9. juli 2020 Bittesmå ting i hverdagen. Hvis jeg våkner en dag og føler meg dritt, tenker jeg at jeg bare skal komme meg gjennom denne dagen. Tenker ikke på i morgen eller fremtiden, bare i dag. Hva vil gi meg glede i dag? Gå en tur? Lage god mat? Se på en serie og spise junk? Shoppe etter jobb? Sitte ute og lese en bok? Treffe en venn? Sånn kommer jeg meg gjennom livet. Små gleder, være spontan, leve i nuet og «gi faen» i morgendagen. Jeg lever nå, så da fokuserer jeg på hva som gir meg glede akkurat nå (har nylig gått gjennom kreftbehandling, så «fremtidsplaner» er litt bort vekk for meg uansett). Anonymkode: 7acd0...331 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #14 Skrevet 9. juli 2020 - Reise. Oppleve verden. - Mat og drikke. Spennende retter, og gode viner - Forholdet jeg har med mannen min. Nærhet og latter, og det å ha noen som gjør alt for deg. - Jobben min. Krevende, spennende, givende. (og innimellom forferdelig slitsom, men så uendelig verdt det). - Fyre i peisen, stek i ovnen, og et glass rødvin en lørdags kveld. - Kaffe på senga en lørdag, mens vi prater og prater. - Fjellturer i flott natur, i strålende sol. - Et varmt bad etter en treningstur. Eller bare øyeblikket nå. Kom litt tidlig hjem fra jobb, solkroken, beina høyt, surfer rundt litt, så blir det et glass vin og ut og spise med gode venner. Anonymkode: c6324...d12 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #15 Skrevet 9. juli 2020 20 timer siden, Erlic skrev: Tja.. etter jeg ble singel og kom over en stor kjærlighetssorg så har det gjort meg ganske lykkelig å forstå det at jeg ikke trenger eller er avhengig av NOEN for å bli lykkelig. Har alltid som alle andre trodd at det å ha en kjæreste er svaret på lykke og følt meg redd for å være «alene», men når jeg har innsett at jeg er min egen lykkes smed gjør det meg såå mye bedre for meg er lykke: -gå turer i skogen -venninner -bøker - bra serier/filmer og et glass vin alene på kvelden mens jeg koser meg i mitt eget selskap 🌸 Verdens beste følelse. 😊 Anonymkode: 7acd0...331 4
Cinnamondiva Skrevet 9. juli 2020 #16 Skrevet 9. juli 2020 Ta en kaffe på kafé, dra ut på pikniker, dra ut i naturen, bade på stranden i en varm sommerdag osv. Mye som gir glede😇liker også å dra på gudstjenester😇😇
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #17 Skrevet 9. juli 2020 Vet ikke helt. Vet en del om hva som gir meg kortvarig glede. Og glede er jo veldig bra. Verre med hva som føles meningsfullt. Sliter litt der, i dag. Gøy å se det fleste nevner de små og nære ting Anonymkode: 05470...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #18 Skrevet 9. juli 2020 Dyrene mine betyr veldig mye for meg ❤️ Bruker mange timer på de hver dag. Anonymkode: e0a66...0f2 1
Anonymburker Skrevet 9. juli 2020 #19 Skrevet 9. juli 2020 Jobben, fotball (spille og se på), trening, unger, god mat og drikke, gode filmer og serier. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #20 Skrevet 9. juli 2020 Sønnen min og samboer. God mat og drikke. joggeturer i skog og mark. Reising. En kveld ute med en god venninne. Karrieren min. Det å prestere på jobb gir meg mye glede. Anonymkode: cf220...198 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå