AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Hei! Vi har prøvd å bli gravide i litt over 2,5 år, men pga PCOS har jeg ikke blitt gravid enda. I ca 1 år har jeg har noenlunde regelmessige menstruasjoner, men jeg har aldri klart å finne eggløsning de gangene jeg har prøvd å teste (jeg har fått blinkende smiley på Clearblue Digital). Jeg er nå 10 DPO i følge kalenderen, og i går og dagen før hadde ei en bitteliten blødning. I dag fikk jeg en stikkende smerte i nedre del av magen som varte noen minutter. Det var ikke ekstremt vondt, men vondt nok til at jeg måtte stoppe opp midt i en travel jobbhverdag. Så til poenget. Er det noen som har opplevd liknende og at det var festeblødning/festesmerter (er det egentlig en greie?)? Jeg vet at ingen kan vite dette for meg, men det er første gang jeg opplever dette, og det må sies at jeg har gått litt ned i vekt de siste 2 mnd (6,5 kg). Det har gått så lang tid nå at jeg snart gir opp håpet om at det skal skje for oss. Anonymkode: e852f...14b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Skrevet 10. juli 2020 Det kan godt være det ja, men vanskelig å si noe sikkert før man har positiv test ja. Har du testet deg nå. Ønsker deg alt det beste og at spiren sitter for dere snart ❤️ Anonymkode: 68b67...1a3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt være det ja, men vanskelig å si noe sikkert før man har positiv test ja. Har du testet deg nå. Ønsker deg alt det beste og at spiren sitter for dere snart ❤️ Anonymkode: 68b67...1a3 Takk for svar ❤ Jeg testet i går på utvannet kveldsurin, og den var negativ først, men etter at tiden var gått ut så jeg en svak rosa strek. Regner med at det ikke har gått, og at jeg streken jeg så bare var ønsketenkning. 😞 TS Anonymkode: e852f...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå