Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor lenge varer et slikt kit ved daglig bruk? Vurderer innkjøp til ferieturen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest dermo.
Skrevet

Hei! 1 mnd. ville jeg sagt.

Skrevet

jeg ville nok sagt 3 uker, selv om ansiktskremen kanskje ikke holder så lenge(tipper den varer drøye 2 uker ved bruk to ganger daglig).

men det er helt topp å ha med på tur!

Skrevet
jeg ville nok sagt 3 uker, selv om ansiktskremen kanskje ikke holder så lenge(tipper den varer drøye 2 uker ved bruk to ganger daglig).

Jeg kjøpte et slikt kit til ferien i fjor. Det holdt fint til tre ukers ferie, og enda var det en del igjen, også av fuktighetskremen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Da tror jeg at jeg gjør det, siden jeg bruker de store størrelsene til vanlig. :)

Gjest KATTAstrofe i.i
Skrevet

Jeg hadde mitt skin kit i rundt 4 måneder. Brukte det to ganger daglig.

Bruker nå de store størrelsene som jeg deler med kjæresten min, og de varer nok i 7-8 måneder.

Skrevet
Jeg hadde mitt skin kit i rundt 4 måneder. Brukte det to ganger daglig.

Bruker nå de store størrelsene som jeg deler med kjæresten min, og de varer nok i 7-8 måneder.

jeg betviler ikke det du sier, men jeg skjønner faktisk ikke hvordan du fikk det til.

produktene er jo dyre, så hvis du har en trylleformel du vil dele med oss andre sier i alle fall jeg ja takk :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hos meg varer de store størrelsene kanskje i mellom 6 og 8 måneder, og da bruker jeg dem alene. Den flasken rens jeg har nå, kjøpte jeg i september i fjor, men jeg har vært litt utro med Shiseido The Skincare i mellomtiden. :oops:

Skrevet
Hos meg varer de store størrelsene kanskje i mellom 6 og 8 måneder' date=' og da bruker jeg dem alene. [/quote']

samme her :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

jeg betviler ikke det du sier, men jeg skjønner faktisk ikke hvordan du fikk det til.

produktene er jo dyre, så hvis du har en trylleformel du vil dele med oss andre sier i alle fall jeg ja takk :ler:

Jeg bruker bare bittelitt av special cleansing gel, f.eks. Nok med en mengde på størrelse med ei ert. Fuktighetskremene forsvinner selvsagt fortere, men syns de er veldig drøye de og, i alle fall her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...