AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Hvorfor ? Det skal jeg fortelle nå: Siden de gjør alle mørkudete om til mennesker som ikke tåler noenting, de gjør dem til snoflakes. Enig ? Anonymkode: 7ee39...a83 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Er det deg, Per Willy? Anonymkode: 85539...2ce 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det deg, Per Willy? Anonymkode: 85539...2ce Nei,jeg er ikke en mann. Anonymkode: 7ee39...a83
Ullvott Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Øøøøh, noen har sittet litt for lenge alene med tankene sine. Da er det fort gjort å surre seg bort og lage seg sin helt egen definisjon på ting, for deretter å sable ned denne definisjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #6 Skrevet 9. juli 2020 Ikke rart mørkhudet mennesker blir behandlet annerledes, de mener jo selv at de skal ha spesialbehandling 🤣 Sikkert ikke alle som tok den. Men det er jo faktisk sant også, det er det verste. Og ingen av de mørkhuda ser det! Anonymkode: dec82...e9e
bluedot Skrevet 9. juli 2020 #7 Skrevet 9. juli 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ? Det skal jeg fortelle nå: Siden de gjør alle mørkudete om til mennesker som ikke tåler noenting, de gjør dem til snoflakes. Enig ? Anonymkode: 7ee39...a83 Hva skal vi kalle deg da? Er du en av de som ikke tåler å bli gjort oppmerksom på at det finnes rasisme? Jeg har ingen behov for å skrike at nå er alt rasisme eller at rasismebegrepet er utvannet e.l, men det er tydeligvis mange som har det behovet. At alt ikke er rasisme betyr ikke at rasisme ikke finnes. En klarer fint å skille det med å bruke sunn fornuft. Det kan da umulig være så vanskelig å fatte skulle en tro.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #8 Skrevet 9. juli 2020 Har du brukt lang tid på å tenke ut den teorien? Anonymkode: 78c35...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå