Gå til innhold

Klein sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt for mye alkohol på meg og min kompis, kom vi  i diskusjon med at sex er så kleint i begynnelsen med ny partner. Han har vært i et forhold i ca 6 måneder og syntes det fortsatt er kleint! Jeg har kun datet i noen måneder (lite sex). Vi ser partneren vår kanskje 1-4 ganger i uka. Det må sies at kompisen og meg har hatt ekstremt bra sex sammen når vi var sammen i sin tid, men nå er forholdet kun platonisk,

Noen som har erfaring om dette "går seg til" etter hvert, og hvor lenge hadde dere klein sex?

Jeg er dame i førti årene om det har noe å si. Husker at kompisen og meg hadde "klein sex" i begynnelsen også, men aner ikke hvor lenge det varte. Litt for mange år siden til at jeg husker det🤣

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du og han er helt ferdig med hverandre?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 og føler ikke at jeg har hatt klein sex noen gang.

Ikke første gang med ny partner heller.

Hvordan er relasjonen ellers, romantisk og kjærlig eller mer "vennskapelig"? 

Anonymkode: 54e89...9b4

Skrevet

Kanskje det blir kleinere med alderen? Begge tror de vet akkurat hva de liker og ikke liker. Da blir det kanskje tyngre å tilpasse seg hverandre?

Skrevet

Kommer an på hvor trygg man ellers er på hverandre, er min erfaring. 

Skrevet

Kun kleint på ons. I forhold har det alltid vært lidenskapelig og deilig. Man må jo lære partneren å kjenne, men ikke kleint. 

Skrevet

TS her: Kan ha med at jeg er sjenert, men også at jeg tror daten min har prestasjonsangst  eller evt potensutfordringer (?)

Dette skal jobbes aktivt med på neste sengekos altså😛

Kompisen og meg er ferdig med hverandre!

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, mebeforeyou skrev:

TS her: Kan ha med at jeg er sjenert, men også at jeg tror daten min har prestasjonsangst  eller evt potensutfordringer (?)

Tja, jeg er også sjenert og opplevd at han ikke fikk den opp, hadde sex tidlig. Fortsatt ikke kleint. 

Kanskje det har noe med relasjonen dere å gjøre, hvordan dere er mot hverandre ellers, eller ditt syn på sex å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun vært kleint om mannen har vært sykt nervøs så han blir klumsete, puster og peser, svetter eller skjelver. Men dette tror jeg ikke jeg har opplevd etter tenårene. 

Som voksen har jeg heller avbrutt seansen dersom jeg merker at mannen fomler. Da tenker jeg at øyeblikket ikke er helt rett, at vi ikke er på rette bølgen ennå. 

Anonymkode: 8e0e9...3de

Skrevet

TS her igjen: Tror kanskje det kan være at vi har gått i "vennefella". Det er bare at jeg har så sykt lyst å ha bra sex med han. Liker han usedvanlig godt. Han liker også meg, så utgangspunktet er bra, men det skal jo mer til selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, mebeforeyou skrev:

TS her igjen: Tror kanskje det kan være at vi har gått i "vennefella". Det er bare at jeg har så sykt lyst å ha bra sex med han. Liker han usedvanlig godt. Han liker også meg, så utgangspunktet er bra, men det skal jo mer til selvsagt.

Kanskje det, men det er vanskelig å si når du ikke skriver noe om forholdt ellers og hvordan dere er mot hverandre og generelt i forhold/dates. 

Skrevet

Ikke engang den spontane affæren med en kollega var klein slik jeg oppfatter deg Ts. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt klein sex ved flere anledninger. One night stands hvor jeg tror vi begge to skjønte at vi ikke passet særlig godt sammen seksuelt. Har for så vidt hatt klein sex med kvinner jeg har vært i fast forhold med også. Litt for full eller litt for stressa, eller kanskje egentlig litt irritert uten å si det, det kan være mange årsaker til at det blir sex som man etterpå tenker var helt unødvendig. Ikke feil på noe vis, men bare at det ikke funka særlig bra denne gangen. 

Greit nok det. De tilfellene hvor det har vært åpenbart at det bare har vært ONS så er jo det litt av greia. Ikke sikkert det blir bra første gangen, liksom. De tilfellene hvor det har vært i et forhold er det jo bare å drite i og prøve igjen seinere. Ikke noe pes det.

Skrevet
På 8.7.2020 den 15.56, mebeforeyou skrev:

Sikker på at du er i førtiårene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...