Gå til innhold

Jeg vil kjøpe meg en blender til smoothie - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en slik som står opp/ned og har knivene i lokket. Sterk nok til å knuse frossen frukt og vanlige isbiter. 
Sammenligner alle de aktuelle sidene på nett og jeg vet ikke hvilken som fungerer best. Vet du av erfaring? 🍹:) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver igjen jeg. Har noen av dere brukt denne fra Clas Ohlson? 
9676833685534.jpg

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

9676833685534.jpg

Har ikke prøvd den. Jeg har Wilfa Crush, den er ganske kraftig. 
Hadde en billigere og svakere en tidligere, den ble ødelagt. 
Kjøp en med nok watt. 

Skrevet

Jeg har en stor og sterk en som knuser alt som kommer i dens vei fra før av og ønsket meg en slik liten en
med motor i lokket; rett i kroppen variant...og i dag kjøpte jeg den...uansett. :nigo: Fungerer kjapt og greit
og det smakte godt, ble kremete som jeg ville ha det og ingen klumper. En fin en til snille, små drikker!
Jeg er fornøyd så langt. "Smudi-rett-i-flaska" here I come! :hoppe: 

• Liker 2
Skrevet

Men altså; beholderen min tar seks dl og hva lager dere helst av sunne godsaker i en slik? 
I dag hadde jeg to dl lettmelk, en halv banan, en kopp jordbær og en kopp mango.
Resten av plassen fylte jeg opp med kaldt vann. Ble en slags følelse av iskrem light.  :rodmer: 

Noen som føler for å dele sine smudi-oppskrifter? 

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Men altså; beholderen min tar seks dl og hva lager dere helst av sunne godsaker i en slik? 
I dag hadde jeg to dl lettmelk, en halv banan, en kopp jordbær og en kopp mango.
Resten av plassen fylte jeg opp med kaldt vann. Ble en slags følelse av iskrem light.  :rodmer: 

Noen som føler for å dele sine smudi-oppskrifter? 

Jeg hiver bare oppi ting på slump jeg 🙈

Liker best tykk smoothie

Bruker mer yoghurt enn melk for konsistensen sin skyld, og i blant lurer jeg i avokado og grønnkål. Grønnkålen fersker minsten,ikke så pop. 

Skrevet
På 9.7.2020 den 21.11, Hoppetaujenta skrev:

9676833685534.jpg

Jeg har en slik i rosa utgave, men aldri brukt den, så kan ikke si hvordan den er. Men duger sikkert :vetikke:

Skrevet

Takk for svar. :)  Nå har jeg brukt min hver dag siden jeg kjøpte den og er strålende fornøyd.
Jeg forsøker litt forskjellig hver gang og prøver meg frem. Jo, jeg liker den også nokså tykk best,
men nå i varmen blir det fort tynt uansett...lønner seg å slurpe det fort før det blir rennende. 

Altså: lønsj hver dag = smudi med næringsrik mat i.  :rodmer:  Maskinen funker som den skal og blander bra
på ett minutt. @Sola de: anbefaler deg å begynne å bruke din, for det er veldig godt altså! :jepp:  

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Tviler på at den fra Clas ohlson tar noe som helst av is eller frossent dessverre... Jeg ønsker meg VitaMix (mest til smoothie bowls, hehe) men det er så sinnsykt dyrt 😕 Lykke til videre på ferden! 

Anonymkode: 07e5e...fb0

Skrevet

Hei i natten. :)  Joda, den som er avbildet har vist seg å være både sterk nok og holdbar. Den gjør jobben
på utmerket vis. De største frosne jordbærene går helt fint å knuse. Frosne bananbiter er også harde, men alt
blir en jevn og godt blandet masse. Jeg må si meg veldig fornøyd med produktet. Rimelig var den også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...