Hunmedham Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Jeg bor i et hus med hage, og hagen grenser mot to andre lignende eiendommer. I det ene huset er de på ferie. De andre vannet plenen sin i den perioden det var så varmt. Men jeg kunne se at de koblet vannslangen til utekranen til den naboen som var bortreist. Dermed kunne de vanne hele tiden, men slik at forbruket kom på naboens vannmåler. Jeg har tenkt på det siden, om jeg bør si i fra eller om jeg bare skal passe mine egne saker.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Kanskje de har inngått en avtale om at de får bruke vannslangen (og vannet) fritt så lenge de også vanner og steller litt i naboens hage? Ville ikke gjort noe med dette, det kan fort slå tilbake på deg. Anonymkode: 7e8be...bfd
KillerKitty Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 De har nesten garantert spurt om lov. Om ikke er det vel ikke verdens undergang uansett.
Cinnamondiva Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Vel du gjør det som føles mest riktig for deg. Jeg ville nok muligens sagt ifra som en kjærlighetsfylt handling mot våre medmennesker. 😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå