AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Hei dere! Jeg har termin om ikke så lenge og lurte på om hvordan man får ordnet dette med et stort soverom med xtra seng osv slik at pappa også kan sove med meg og baby?? 😊 Anonymkode: 937b5...1fc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Hvor i landet er du? Anonymkode: e9146...8a9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Akershus. Østlandet Anonymkode: 937b5...1fc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Da har du kanskje fødeplass på A-hus? Der kan man få rom sammen på barselhotellet, der er det slik du beskriver. Nå vet jeg ikke hvordan det er nå, eller litt fram i tid, mtp. korona, jeg fødte rett før første tilfelle ble påvist i Norge. Man får ikke ordnet det på forhånd, men før tilbud om rom på hotellet hvis alt er bra med mor og barn etter fødsel. På barselavdelingen får ikke far overnatte. Man må være der hvis man trenger noe ekstra oppfølging (men man kan få en del oppfølging på hotellet også, forutsetningen er at formen er god). Vi måtte være på barselavdelingen et døgn andre gang pga. misfarget fostervann, men fikk rom på hotellet med en gang første gang til tross for at fostervannet var misfarget da også. Anonymkode: 9338a...c83 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Set er ikke noe du får ordnet på forhånd. Du får det automatisk hvis plass og du får ikke hvis det ikke er plass. Sånn er det bare,ikke noe du kan «bestille» på forhånd Anonymkode: 69234...d07 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere! Jeg har termin om ikke så lenge og lurte på om hvordan man får ordnet dette med et stort soverom med xtra seng osv slik at pappa også kan sove med meg og baby?? 😊 Anonymkode: 937b5...1fc Nå er det ikke sikkert at far får sove med dere uansett pga korona-restriksjoner, så jeg hadde forberedt meg på det for å unngå å bli skuffet. På mitt sykehus får ikke partner sove over, men han får komme i ordinær besøkstid. Anonymkode: 01293...46e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Akershus. Østlandet Anonymkode: 937b5...1fc Vet ikke med ahus, men kalnes har åpnet for far på barsel. Anonymkode: 0231b...01d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #9 Skrevet 9. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Få tvillinger 😅 Anonymkode: 05cca...d2f Hahahaha den var god!!!! Fikk meg en god latter nå! Anonymkode: 937b5...1fc
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #10 Skrevet 10. juli 2020 På 9.7.2020 den 19.55, AnonymBruker skrev: Hahahaha den var god!!!! Fikk meg en god latter nå! Anonymkode: 937b5...1fc Ja da får man i alle fall dobbeltrom 😂🙊 Anonymkode: 05cca...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #11 Skrevet 11. juli 2020 Om fødselen går som normalt og det ikke er noe spesielt som må følges opp med baby kan man få plass på hotellet. (Om det ikke er fullt, jeg vet ikke hvordan kapasiteten er) Alle sykehus har vel heller ikke hotell? Snakker utifra egen erfaring med Ahus. Fødselen min ble litt dramatisk etterhvert med veldig mange leger, jordmødre og sykepleiere inne på føderommet, og endte med totalruptur på meg. Så pga det måtte jeg ligge to netter på barselavdelingen, og da fikk far ikke overnatte. 3.natta fikk vi dra på hotellet om vi ville. Anonymkode: c46f2...1b0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #12 Skrevet 11. juli 2020 Vanskelig å si når vi ikke vet hvor du skal? Ikke alle sykehus har dobbeltrom. Noen ganger er det slik at de som har det likevel ikke lar mannen overnatte pga. Kapasitet osv. Spesielt sommeren kan være hektisk tid med mange fødende. Så sjekk hvilket tilbud ditt sykehus har og kryss fingrene for at dere får det. Men bær forberedt på at det kan skje endringer selv om det tilbys. Anonymkode: e3470...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå