AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Jeg satt ute og kunne høre at naboen hadde gjester. Vi bor i rekkehus. Det var selskap og hun fikk masse skryt for maten kunne jeg høre. Men jeg visste at hun ikke hadde laget den selv, for tidligere på dagen hadde jeg sett bilen fra kateringfirmaet komme. Jeg så at hun fikk esker med mat. Jeg synes det er kjempefrekt av henne å late som om hun har laget maten når jeg vet at hun har kjøpt den. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: ab461...fe6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva bør jeg gjøre? Anmelde til politiet. Definitivt! Anonymkode: a89ff...a74 25
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Hva bør du gjøre? Ingenting? Om hun vil lyve om det så får det være opp til henne.. hva tenkte du? Kontakte gjestene for å si «ØØØØH HUN LAGET IKKE MATEN SELV DET VAR CATERING» skjerp deg Anonymkode: cde6b...be3 13
tangent Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Ingenting. Du har ingenting med noe av dette å gjøre. Du kan synes det er frekt, men det er ikke din sak. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Gi nå faen. Absolutt ikke din sak. Lev ditt eget liv! Anonymkode: 71dc6...41c 5
Traktor Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva bør jeg gjøre? Anmeld det til mattilsynet! Endret 8. juli 2020 av Traktor
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt ute og kunne høre at naboen hadde gjester. Vi bor i rekkehus. Det var selskap og hun fikk masse skryt for maten kunne jeg høre. Men jeg visste at hun ikke hadde laget den selv, for tidligere på dagen hadde jeg sett bilen fra kateringfirmaet komme. Jeg så at hun fikk esker med mat. Jeg synes det er kjempefrekt av henne å late som om hun har laget maten når jeg vet at hun har kjøpt den. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: ab461...fe6 Virkelig?🤦♀️ Stopper verden din opp fordi naboen din for skryt for catringsmaten som hun har bestilt? Så la den dama få lyve så mye hun vil til vennene sine. Dette er en sak som du absolutt ikke har noe som helst med med. Gud så mye latterlige ting folk skal legge seg oppi. Ingen tvil at sommeren 2020 blir det året sladre kjerringene nærmeste kan gå i hånd med carona🙈 Anonymkode: 39d49...8fb 3
Krutegodt Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Ingenting, ta den lange nesen din og pakk den ned i madrassen din... og hold pusten. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 Herregud, alt man skal bry seg om 🙄🤣
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva bør jeg gjøre? Søk hjelp. Anonymkode: b0d69...321 2
Gjest Villfisker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 Hadde tenkt jeg var glad hun ikke var i min omgangskrets. Hadde også ledd av at det var mulig å bære så patetisk.
Kaffefrøken Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 Ingenting, men du kan tenke for deg selv hvor ufattelig falsk og løgnaktig hun er - mest sannsynligvis fordi hun lider av et slags mindreverdighetskompleks og må lyve for å føle seg bra. Egentlig synd på naboen din som er så stakkarslig.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 Bank på døra, samle alle gjestene, og gi beskjed om hva du oppdaget! Anonymkode: ccac0...bae 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 Seriøst? 😂😂 alt man skal legge seg borti Anonymkode: 6ef0e...a85
Gjest Villfisker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva bør du gjøre? Ingenting? Om hun vil lyve om det så får det være opp til henne.. hva tenkte du? Kontakte gjestene for å si «ØØØØH HUN LAGET IKKE MATEN SELV DET VAR CATERING» skjerp deg Anonymkode: cde6b...be3 Haha. Tenk om noen faktisk har gjort det. Dumt jeg ikke leste kg tråder mens jeg enda hadde innlevering av norskstiler. Er jo bare å plukke og mikse sin egen historie fra tråder her inne. Tror norsklæreren hadde fått seg en god latter også. 😂
Synne-Marie Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 Hva du bør gjøre? Helt klart ingenting 😂 Du har en god anekdote til seinere bruk, verken mer eller mindre, bare pass på å endre så ingen skjønner hvem det er.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 Hm. Du lyttet til samtalen i selskapet. Du fulgte med når cateringbilen kom, og så hva de bar inn. Bruker du mye tid på å spionere på naboene? Anonymkode: ab461...fe6 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #19 Skrevet 8. juli 2020 Det du bør gjøre er å skaffe deg ørepropper, laste ned en god bok og høre på den når du sitter ute. Anonymkode: 04230...26e 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #20 Skrevet 8. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm. Du lyttet til samtalen i selskapet. Du fulgte med når cateringbilen kom, og så hva de bar inn. Bruker du mye tid på å spionere på naboene? Anonymkode: ab461...fe6 TS har garantert et helt rom som kun innholder hvert eneste bevegelser som naboen tar seg til. Om natten så sitter vel TS med nattkikkert for få med seg siste nytt. Mulig supermann er innom nå og da for å se gjennom veggene med laserøynene sine slik at TS får tatt noen bilder som skal henges opp på tavla over siste bevegelse. Anonymkode: 39d49...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå