lillesky Skrevet 14. juli 2005 #21 Del Skrevet 14. juli 2005 Vi har 180x200, kunne gjerne hatt 180x220. Lang og kraftig samboer! Men jeg lurer på, siden vi er inne på Ikea, hvordan får man laken til de runde Ikea-sengene? :klø: Da må man ihvertfall til Ikea tenker jeg? Kan det være praktisk med rund seng da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #22 Del Skrevet 24. juli 2005 Tipper de kun har laken på Ikea ja... Kan ikke helt se at en rund seng skal være praktisk for et par eller en singel voksen. Dersom jeg hadde kjøpt det hadde det vært for å ha en daubed i stuen/seng på et barnerom. Min seks år gamle søster stirret henført på den sist vi var på Ikea ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 24. juli 2005 #23 Del Skrevet 24. juli 2005 Kan det være praktisk med rund seng da?Kan sikkert være praktisk for en som er ganske tjukk på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2005 #24 Del Skrevet 24. juli 2005 Kan sikkert være praktisk for en som er ganske tjukk på midten. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juli 2005 #25 Del Skrevet 25. juli 2005 Rund seng? Høres vrient ut....Vi har iallefall 150x200 cm - svanemadrass og er fornøyde med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå