Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2005 #1 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva er ordinær størrelse på det? Madrassmål altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 6. juli 2005 #2 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva er ordinær størrelse på det? Madrassmål altså?Siden du ikke er gift så trenger du ikke å vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2005 #3 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg bare VISSTE du ville svare på dette... Faktisk så er jeg litt betatt om dagen, og skal jo flytte inn dit hvor denne fyren bor (samme by da... ) og da kan det jo tenkes at det vil være behov for en slik seng av en viss størrelse dersom jeg får viljen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 6. juli 2005 #4 Del Skrevet 6. juli 2005 150X200 er vel standard dobbeltseng :klø: Men mange har gått over til 180X200..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2005 #5 Del Skrevet 6. juli 2005 Hm... Så Ikea er litt utenom det vnalige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #6 Del Skrevet 6. juli 2005 Hm... Så Ikea er litt utenom det vnalige? Ja...der har de 160 blant annet. Perfekt bredde det i grunnen. Noe større ser jeg ikke poenget med (og har prøvd det..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2005 #7 Del Skrevet 6. juli 2005 Skal jo ha den alene også... Har 120 nå, teit i grunn, for jeg sover jo like forbanna på den ene siden i den og Men lillesøster skal få min seng når jeg stikker, så da tenkte jeg å blir voksen på sengefornten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bankboks Skrevet 7. juli 2005 #8 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har 180.. Og er veldig glad for det.. 160.. Det er jo 20 cm mindre.. Og de cm vil jeg ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 7. juli 2005 #9 Del Skrevet 7. juli 2005 Hm... Så Ikea er litt utenom det vnalige? Sengetøy og dyner og puter har også andre størrelser enn standard i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. juli 2005 #10 Del Skrevet 7. juli 2005 Sengetøy og dyner og puter har også andre størrelser enn standard i Norge.Så hvis man kjøper noe der av den slags....så må man tilbake for å kjøpe tilbehør som passer. Sleipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 7. juli 2005 #11 Del Skrevet 7. juli 2005 Vi har 150x200 og vi har mer enn nok plass. Ønsket meg egentlig 180x200, men ser ikke behovet for det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 7. juli 2005 #12 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg ville aldri kjøpt verken madrass, puter, dyner eller sengetøy på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 7. juli 2005 #13 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg ville aldri kjøpt verken madrass' date=' puter, dyner eller sengetøy på Ikea.[/quote'] Hvorfor? Pga kvaliteten eller målene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. juli 2005 #14 Del Skrevet 7. juli 2005 Ja hvorfor det?? :klø: Har 160x200, helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2005 #15 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg kjøper ihvertfall ikke madrass til mange tusen kroner... Den jet har nå er fra Ikea og den er helt fin den - så jeg kjøper der igjen og går for en slik 160-seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. juli 2005 #16 Del Skrevet 7. juli 2005 går for en slik 160-seng :o Da får du jo plass til hele hopplandslaget da. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 8. juli 2005 #17 Del Skrevet 8. juli 2005 Begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 8. juli 2005 #18 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg ville aldri kjøpt verken madrass' date=' puter, dyner eller sengetøy på Ikea.[/quote'] Jeg har madrass fra IKEA, og kunne ikke vært mer fornøyd! Mye bedre enn min gamle, vesentlig dyrere, madrass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 12. juli 2005 #19 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har madrass fra IKEA, og kunne ikke vært mer fornøyd! Mye bedre enn min gamle, vesentlig dyrere, madrass. ← Hvor er enig smileyen blitt av??? Iallefall: Jeg er altså enig, meget fornøyd med både madrass og annet fra ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 14. juli 2005 #20 Del Skrevet 14. juli 2005 Har seng og madrass på 160 fra ikea og er kjempefornøyd. Tror ikke jeg ville hatt ei på 180, det blir for stort, syns nesten senga mi nå er for stor, når vi våkner opp på hver vår side om morgenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå