Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, norw skrev:

Tigeren og andre ting som mange klasser på til vanlig, som det er lett å sperre for uten store ulemper. Så enkelt, men også så vanskelig (tydeligvis) 😑

Men det er vel fordi det ikke er et poeng i det! Ikke ta på tigeren selv da! Det er ikke farlig. 

Anonymkode: b60b8...4de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis man tar på sperringene, skal vi sperre av sperringene også? :klo:

Anonymkode: 1acc8...cd5

Vet ikke om dette er seriøst ment. Man sperrer ikke for stolpene, men sørger for å ikke ta mer på stolpene enn nødvendig. Prøv å unngå å bytte grep og berøre stolpen mange steder. 

Vet ikke hvorfor det er så mange som sliter med dette. Er snakk om sunn fornuft. Eneste grunnen til at myndighetene må gi oss retningslinjer er at folk ikke evner å tenke selv. Visse ting kan det være greit å ha retningslinjer for, men for det meste handler det om å tenke seg om. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel fordi det ikke er et poeng i det! Ikke ta på tigeren selv da! Det er ikke farlig. 

Hæ? Jeg er 1 person. Vi må gjøre en innsats sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, norw skrev:

Hæ? Jeg er 1 person. Vi må gjøre en innsats sammen. 

At noen tar på tigeren medfører sannsynligvis ingen smitterisiko. Slutt. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen tar på tigeren medfører sannsynligvis ingen smitterisiko. Slutt. 

Jo, definitivt. Viruset vil trolig overleve på tigeren lenge nok til at nestemann kan bli smittet. 

Jeg setter punktum for min egen del der. Jeg vet ikke om dere troller eller ikke, og da hjelper det ikke å feige ut ved å huke av for anonym.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, norw skrev:

Jo, definitivt. Viruset vil trolig overleve på tigeren lenge nok til at nestemann kan bli smittet. 

Jeg setter punktum for min egen del der. Jeg vet ikke om dere troller eller ikke, og da hjelper det ikke å feige ut ved å huke av for anonym.

Det er vel heller vi anonyme som lurer på om du troller. Tigeren står utendørs. Barn tar på ting. Det finnes verre ting barn kan ta på og en stolpe er ikke en prioritet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, norw skrev:

Vet ikke om dette er seriøst ment. Man sperrer ikke for stolpene, men sørger for å ikke ta mer på stolpene enn nødvendig. Prøv å unngå å bytte grep og berøre stolpen mange steder. 

Vet ikke hvorfor det er så mange som sliter med dette. Er snakk om sunn fornuft. Eneste grunnen til at myndighetene må gi oss retningslinjer er at folk ikke evner å tenke selv. Visse ting kan det være greit å ha retningslinjer for, men for det meste handler det om å tenke seg om. 

Har du barn selv? Det er lettere sagt enn gjort å få et lite barn til å forstå at «du ikke må bytte grep når du tar på stolpen». Lykke til med det. 

Anonymkode: 82baf...3c2

• Liker 2
  • Opprett ny...