Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden er det ikke sperring rundt tigeren utenfor Østbanehallen i Oslo når folk åpenbart ikke skjønner at de ikke skal ta på den? 

Foreldre er så ufattelig sløve nå. Ser omtrent aldri at foreldre sier til barna at de ikke skal ta på ting 🤦‍♂️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La viruset få spre seg som det vil. Til slutt vil det uansett gjøre det. Man kan ikke holde på med masse tiltak i årevis.

Anonymkode: f8322...42e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, norw skrev:

Hvorfor i all verden er det ikke sperring rundt tigeren utenfor Østbanehallen i Oslo når folk åpenbart ikke skjønner at de ikke skal ta på den? 

Foreldre er så ufattelig sløve nå. Ser omtrent aldri at foreldre sier til barna at de ikke skal ta på ting 🤦‍♂️

Herregud, skal man sperre av alt unger kan tenkes å ville ta på?
Umulig å komme fram noe sted da jo.

Anonymkode: d14ce...ef9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva frykter du da? At tigeren skal bli sjuk? 🤔 

Anonymkode: b60b8...4de

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vi får sperre av alle benker også da, folk tar jo på de. Sperr av bankterminalene og bruk vipps i matbutikken. Plast inn ALT av matvarer i butikken. Sett gjerde rundt absolutt alt NÅ. 

Anonymkode: 47c98...187

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke noe must å ta på tigeren, så der trenger vi definitivt en sperring. 

Står på t-banen nå og en unge tror at stolpene er leketøy, har tatt veldig mange forskjellige steder på stolpen. Ungen reiser med en voksen som bare står der og sier null og niks om dette 🤦‍♂️

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, norw skrev:

Står på t-banen nå og en unge tror at stolpene er leketøy, har tatt veldig mange forskjellige steder på stolpen. Ungen reiser med en voksen som bare står der og sier null og niks om dette 🤦‍♂️

Kan du bare forklare eksakt hvorfor de ikke skal ta på stolpen eller tigeren? Er enig i at man ikke trenger ta på alt her i verden men en stolpe og en statue? Kjære vene 

• Liker 6
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du bare forklare eksakt hvorfor de ikke skal ta på stolpen eller tigeren? Er enig i at man ikke trenger ta på alt her i verden men en stolpe og en statue? Kjære vene 

Ja, kjære vene. Smittespredning for eksempel? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg tar på noen varer i butikken som jeg ikke skal kjøpe.

Kun fordi jeg liker å føle meg litt rampete, fri og freidig.

Anonymkode: f8322...42e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, norw skrev:

Det må være vanskelig å være så redd, beklager. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, norw skrev:

Hvorfor snakket du ikke til barnet når du så at forelderen ikke sa noe? Makan til tafatthet.

Anonymkode: 05dc4...432

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være vanskelig å være så redd, beklager. 

Jeg er ikke "redd", men jeg gjør en innsats for fellesskapet 🤦‍♂️

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, norw skrev:

Kanskje den voksne innser at det er umulig å få ungen til å stoppe å ta på alt og heller prioriterer grundig håndvask når de kommer hjem og antibac når de har gått av tbanen? Da får vel heller du stoppe å ta på alt, du som faktisk er voksen nok til å huske at du ikke skal ta på alt? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor snakket du ikke til barnet når du så at forelderen ikke sa noe? Makan til tafatthet.

Anonymkode: 05dc4...432

Det er jo ikke min jobb. Jeg er ikke nødvendigvis interessert i en konflikt på t-banen 🤦‍♂️

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unger. Får så mye kommentarer på nettet. Ånei, barna tar på en statue, på en stolpe. Helt seriøst dere. Vask deres egne hender og ikke ta på stolpene selv da. Dette blir for dumt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi sperre inn alle andre ting det ikke er nødvendig å ta på også da, eller er det bare denne tigeren?

Anonymkode: 195dd...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal vi sperre inn alle andre ting det ikke er nødvendig å ta på også da, eller er det bare denne tigeren?

Stolper på t-banen

Skrevet
1 minutt siden, tangent skrev:

Kanskje den voksne innser at det er umulig å få ungen til å stoppe å ta på alt og heller prioriterer grundig håndvask når de kommer hjem og antibac når de har gått av tbanen? Da får vel heller du stoppe å ta på alt, du som faktisk er voksen nok til å huske at du ikke skal ta på alt? 

Og stolpen, med "hundre" forskjellige håndgrep? Og hvis ungen drar til Jernbanetorget og klasser på tigeren etterpå? Tenk på hvor mye en unge tar på il øpet av en dag. 

Det er så mange som ikke skjønner dette med smittespredning. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tigeren og andre ting som mange klasser på til vanlig, som det er lett å sperre for uten store ulemper. Så enkelt, men også så vanskelig (tydeligvis) 😑

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stolper på t-banen

Men hvis man tar på sperringene, skal vi sperre av sperringene også? :klo:

Anonymkode: 1acc8...cd5

• Liker 2
  • Opprett ny...