Gå til innhold

Enkel kake som smaker bedre neste dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får besøk i morgen og ønsker å servere en kake (typ langpanne). Er ikke veldig dreven innenfor kakebaking så lurer på om dere har forslag? :) Får ikke tid å bake i morgen, tenkte derfor å lage i kveld! Hvilke kaker smaker minst like godt dagen etter den er laget?🙌

Anonymkode: 323ce...4ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brownies

Anonymkode: da0ea...d30

Skrevet

Sjokoladelangpanne blir bedre og bedre i mange dager om du lager den med rømme og natron i stedet for melk og bakepulver :) Hvis du er typen til å bruke oppskrift vil jeg anbefale langpannelykke fra en eller annen bollefrua blogg

AnonymBruker
Skrevet

Om du har tilgang på en miksmaster er pavlova-bunnen til Toro ikke så altfor halvgæren. Selvfølgelig best laget fra bunnen av, men et veldig fint alternativ dersom man har dårlig tid feks. 

Miks sammen, stek bunnen, ha på vaniljekrem, krem og bær - og gled deg til i morgen! Synes pavlola og Verdens Beste smaker aller best dagen etterpå 😋

Anonymkode: 79d06...bd2

AnonymBruker
Skrevet

Hverken pavlova og brownies er spesielt bra dagen etter. Støtter Pautina sitt forslag👌

Anonymkode: 93027...b47

• Liker 5
Skrevet

Gulrotkake er en sånn kake som er best dagen etter at den er bakt. Da har den liksom fått "satt seg" og blitt gjennomsaftig. 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har tilgang på en miksmaster er pavlova-bunnen til Toro ikke så altfor halvgæren. Selvfølgelig best laget fra bunnen av, men et veldig fint alternativ dersom man har dårlig tid feks. 

Miks sammen, stek bunnen, ha på vaniljekrem, krem og bær - og gled deg til i morgen! Synes pavlola og Verdens Beste smaker aller best dagen etterpå 😋

Anonymkode: 79d06...bd2

Hvis du lager bunnen og kremen ferdig kvelden før går det an å smelle den raskt sammen før du serverer, men ikke ha på kremen lenge før servering da blir marengsen myk og soggy, pavlova fra i går er for spesielt interessert altså...jeg vil si det er den kaken jeg vet om som står seg dårligst over tid

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tiramisu er bedre dagen etter! Kan lages i langpanne, men da blir det dyrt 😅

Anonymkode: b132d...d70

• Liker 1
Skrevet

Sjokoladekake med surmelk😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiramisu er bedre dagen etter! Kan lages i langpanne, men da blir det dyrt 😅

Anonymkode: b132d...d70

Tiramisu er den mest oppskrytte dessert/kake jeg kan tenke meg!!

Anonymkode: 17e8c...a9f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tiramisu er den mest oppskrytte dessert/kake jeg kan tenke meg!!

Anonymkode: 17e8c...a9f

Åh, det er det aller beste jeg vet. For meg er det pavlova, verdens beste og det meste annet med marengs, egentlig, som er oppskrytt. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Søk opp kladdekake på det søte liv, den er best dagen etter. Å rasende enkel å lage. Pynter med melis og bær👍

Anonymkode: 47776...c5a

Skrevet
1 time siden, Skogkløver skrev:

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne

Denne er helt fantastisk god dagen etter 🥰 du kan fint ta på glasur dagen etter, da er den enkel å oppbevare :) eneste som krever litt jobb er å raspe gulrøtter

Skulle til å tipse om den samme. Jeg er ingen baker, men jeg fikk til den der, og den er utrolig god! 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Skogkløver skrev:

Denne er helt fantastisk god dagen etter 🥰 du kan fint ta på glasur dagen etter, da er den enkel å oppbevare :) eneste som krever litt jobb er å raspe gulrøtter

Denne er helt utrolig god! Maaaange dager etter (hvis den varer så lenge)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brownies ja, det er lett.

Tropisk aroma er også best dagen etter, men den er mer avansert.

Anonymkode: c7da3...8a1

Skrevet (endret)

Bløtkake og sjokoladekake. Gulrotkake. Syns egentlig alle kaker smaker best dagen etterpå. De blir mye saftigere da 

Jeg har laget gulrotkake fra tine sin oppskrift flere ganger. Er kulturmelk i den. Alltid fått ros av den

Endret av vikilLJA
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Skogkløver skrev:

Stemmer på denne jeg også! 

Sleng i litt mer gulrot, litt mer kanel og en dæsj sitronsaft i, så blir den perfekt 😁

Anonymkode: a8fd1...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...