AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Får besøk i morgen og ønsker å servere en kake (typ langpanne). Er ikke veldig dreven innenfor kakebaking så lurer på om dere har forslag? Får ikke tid å bake i morgen, tenkte derfor å lage i kveld! Hvilke kaker smaker minst like godt dagen etter den er laget?🙌 Anonymkode: 323ce...4ab
pautina Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 Sjokoladelangpanne blir bedre og bedre i mange dager om du lager den med rømme og natron i stedet for melk og bakepulver Hvis du er typen til å bruke oppskrift vil jeg anbefale langpannelykke fra en eller annen bollefrua blogg
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #4 Skrevet 8. juli 2020 Om du har tilgang på en miksmaster er pavlova-bunnen til Toro ikke så altfor halvgæren. Selvfølgelig best laget fra bunnen av, men et veldig fint alternativ dersom man har dårlig tid feks. Miks sammen, stek bunnen, ha på vaniljekrem, krem og bær - og gled deg til i morgen! Synes pavlola og Verdens Beste smaker aller best dagen etterpå 😋 Anonymkode: 79d06...bd2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 Hverken pavlova og brownies er spesielt bra dagen etter. Støtter Pautina sitt forslag👌 Anonymkode: 93027...b47 5
Ullvott Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Gulrotkake er en sånn kake som er best dagen etter at den er bakt. Da har den liksom fått "satt seg" og blitt gjennomsaftig. 8
pautina Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har tilgang på en miksmaster er pavlova-bunnen til Toro ikke så altfor halvgæren. Selvfølgelig best laget fra bunnen av, men et veldig fint alternativ dersom man har dårlig tid feks. Miks sammen, stek bunnen, ha på vaniljekrem, krem og bær - og gled deg til i morgen! Synes pavlola og Verdens Beste smaker aller best dagen etterpå 😋 Anonymkode: 79d06...bd2 Hvis du lager bunnen og kremen ferdig kvelden før går det an å smelle den raskt sammen før du serverer, men ikke ha på kremen lenge før servering da blir marengsen myk og soggy, pavlova fra i går er for spesielt interessert altså...jeg vil si det er den kaken jeg vet om som står seg dårligst over tid 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 Tiramisu er bedre dagen etter! Kan lages i langpanne, men da blir det dyrt 😅 Anonymkode: b132d...d70 1
Skogkløver Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne Denne er helt fantastisk god dagen etter 🥰 du kan fint ta på glasur dagen etter, da er den enkel å oppbevare eneste som krever litt jobb er å raspe gulrøtter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tiramisu er bedre dagen etter! Kan lages i langpanne, men da blir det dyrt 😅 Anonymkode: b132d...d70 Tiramisu er den mest oppskrytte dessert/kake jeg kan tenke meg!! Anonymkode: 17e8c...a9f 1
Ullvott Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tiramisu er den mest oppskrytte dessert/kake jeg kan tenke meg!! Anonymkode: 17e8c...a9f Åh, det er det aller beste jeg vet. For meg er det pavlova, verdens beste og det meste annet med marengs, egentlig, som er oppskrytt. 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 Søk opp kladdekake på det søte liv, den er best dagen etter. Å rasende enkel å lage. Pynter med melis og bær👍 Anonymkode: 47776...c5a
Meadow Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, Skogkløver skrev: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne Denne er helt fantastisk god dagen etter 🥰 du kan fint ta på glasur dagen etter, da er den enkel å oppbevare eneste som krever litt jobb er å raspe gulrøtter Skulle til å tipse om den samme. Jeg er ingen baker, men jeg fikk til den der, og den er utrolig god! 2
OppNedPåAlt Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, Skogkløver skrev: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne Denne er helt fantastisk god dagen etter 🥰 du kan fint ta på glasur dagen etter, da er den enkel å oppbevare eneste som krever litt jobb er å raspe gulrøtter Denne er helt utrolig god! Maaaange dager etter (hvis den varer så lenge) 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 Brownies ja, det er lett. Tropisk aroma er også best dagen etter, men den er mer avansert. Anonymkode: c7da3...8a1
vikilLJA Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 (endret) Bløtkake og sjokoladekake. Gulrotkake. Syns egentlig alle kaker smaker best dagen etterpå. De blir mye saftigere da Jeg har laget gulrotkake fra tine sin oppskrift flere ganger. Er kulturmelk i den. Alltid fått ros av den Endret 8. juli 2020 av vikilLJA 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 2 timer siden, Skogkløver skrev: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne Denne er helt fantastisk god dagen etter 🥰 du kan fint ta på glasur dagen etter, da er den enkel å oppbevare eneste som krever litt jobb er å raspe gulrøtter Stemmer på denne jeg også! Sleng i litt mer gulrot, litt mer kanel og en dæsj sitronsaft i, så blir den perfekt 😁 Anonymkode: a8fd1...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå