Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er psykolog (uten ansiennitet) og har 560 000 i årslønn. Har 46 000 før skatt så det er ikke allverdens...😖

Anonymkode: 74335...cbc

Omtrent på snittet i Norge, og 50.000 over medianen. Men siden du er uten ansiennitet  så blir det nok ganske bra etter hvert.

Anonymkode: 81b39...da9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hva begynner man med som fullmektig i de store som feks wikborg rein? Og hvor mye jobber man? Og hvor mye går man opp de første 5-10 årene? Bikker man millionen ila de årene eller ikke?

Anonymkode: 73e8c...8a3

En jeg kjenner hos Wikborg Rein begynte på 550 000, det er ikke så lenge siden. Tror det ble forhandlet littegrann opp. Det er mye, mye jobb, jeg ville aldri gjort det. Hva denne personen tjener nå aner jeg ikke, men jeg regner med at det har økt ganske mye (om det er over millionen aner jeg ikke). Men man har jo knapt tid til et sosialt liv, til barn, til noe som helst. 

Anonymkode: 8d5e3...fe3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyt utdannede fortjener hver krone de tjener.  Men synes at ingen burde ha mindre enn 30000 utbetalt.

Anonymkode: 91267...c9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En jeg kjenner hos Wikborg Rein begynte på 550 000, det er ikke så lenge siden. Tror det ble forhandlet littegrann opp. Det er mye, mye jobb, jeg ville aldri gjort det. Hva denne personen tjener nå aner jeg ikke, men jeg regner med at det har økt ganske mye (om det er over millionen aner jeg ikke). Men man har jo knapt tid til et sosialt liv, til barn, til noe som helst. 

Anonymkode: 8d5e3...fe3

Hva legger du i mye jobb? 12 timers dager?

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i mye jobb? 12 timers dager?

70-timers uke for partnere. Det er 14 timer hver dag fra mandag til fredag.

Anonymkode: b6a0a...a90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/9/2020 at 5:43 AM, AnonymBruker said:

Du tjener bra:) litt verre med de som har tatt dobbelmastergrad innen matte og ikt fordi de ikke finner jobb eller de med master men ikke finner relevant jobb eller tjener 400k. Ingen fortjener luselønn men jeg har en jobb hvor jeg kan se lønnen til veldig mange bedrifter i norge. Jeg ser ofte lønninger på 250-380k uavhengig om de har utdanning eller ikke. Det er ikke ok i oslo. Men en med lang utdanning har mange års tapte inntekter pluss stort studielån og bør kompenseres med litt høyere lønn?

Anonymkode: fb064...ae7

Alle jeg kjenner med mastergrad i matte tjener langt over 400k

Anonymkode: 08ff1...f23

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er psykolog (uten ansiennitet) og har 560 000 i årslønn. Har 46 000 før skatt så det er ikke allverdens...😖

Anonymkode: 74335...cbc

Hvor jobber du? Privat? Kommune/stat?

Anonymkode: 8b008...4bf

• 6 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2020 den 11.19):

Fastleger har mye utgifter i forbindelse med foretaket.. så totalt mht arbeidsmengde så tjener de kanskje ikke så bra

Til sammenligning så har jeg selv en master og profesjonsutdanning (innen noe annet), og tjener max 30 000 i mnd. Trodde det var bra, men når jeg ser at gj.sn er 47 000 ble jeg litt overraska. 

Anonymkode: b5247...f4e

Du har 30 000 i brutto lønn med en mastergrad? Hvilken mastergrad er dette om jeg tør spørre?

Skrevet
21 minutter siden, Isitfair said:

Du har 30 000 i brutto lønn med en mastergrad? Hvilken mastergrad er dette om jeg tør spørre?

Viste seg at hun har en mastergrad som ikke krever stor økonomiforståelse, rota med brutto og netto.

Anonymkode: 68e17...20f

Skrevet

Jeg fikk jobb som helt nyutdannet jurist nå i januar, og da fikk jeg 550.000 i året. Synes ikke det er så verst til å være rett ut av studiet. 

Anonymkode: f0b3f...cd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...