Gå til innhold

Hvordan skal menn se ut nedentil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden det var en annen tråd her om kvinners underliv. 

Jeg er selv kvinne. Men dater en mann nå og han er glattbarbert, og det så bare så merkelig ut. Han hadde veldig fin penis, men samtidig så det snodig ut at det ikke var noe kjønnshår😅 

Så tror jeg går for litt hår, men ikke full busk. 

Hva med dere? 

Anonymkode: f6e22...2dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barbert hvis han vil bli sugd. Typen nekter å barbere så da er det bare jeg som får oralt.

Anonymkode: 9e711...ddb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja til hår! Særlig på menn! Ufattelig lite maskulit med glattbarberte mannekropper... gjelder både underliv og bryst.

(synes for øvrig ikke noe om glattbarbert på damer heller- ser prepubertalt og rart ut. liten, trimma dusk foran bør det iaf være)

Anonymkode: 81296...f60

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barbert hvis han vil bli sugd. Typen nekter å barbere så da er det bare jeg som får oralt.

Da kan man egentlig droppe oralsex begge veier, med mindre han veldig gjerne vil. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer vel at de har utovertiss.

Anonymkode: 3702e...970

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, norw skrev:

Da kan man egentlig droppe oralsex begge veier, med mindre han veldig gjerne vil. 

Jeg trenger det for å få orgasme, han kan få orgasme ved samleie. Så nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De bør ha utovertiss. Krever ikke så mye mer enn det.

(Men må innrømme at jeg foretrekker med hår, barberte menn oppleves ofte som kaktuser)

Anonymkode: 47551...40f

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke kreve oralsex når du selv nekter. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hår! 

Min samboer forsøkte en gang å overraske meg med å barbere alt nedentil. Jeg måtte bare le, og ønsket ham lykke til når det skulle vokse ut igjen. Han hadde altså også barbert seg i rumpa. 

Til vanlig vet jeg at han ønsker oralsex når han har barbert pungen. Han elsker å bli sugd og slikket, og hårete baller er liksom ikke like enkelt å slukke på uten å måtte brekke seg pga hår i halsen. 

Altså, hår er bra! Er det fryktelig mye, så trim det, men aldri ta alt. 

Anonymkode: 1b538...902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, norw skrev:

Kan ikke kreve oralsex når du selv nekter. 

Kan ikke kreve å få orgasme når man nekter å gi orgasme. Litt av et seksuelt samliv man har hvis det skal være sånn. Du vet at orgasme for mange er en essensiell del av sex og samleie? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke kreve å få orgasme når man nekter å gi orgasme. Litt av et seksuelt samliv man har hvis det skal være sånn. Du vet at orgasme for mange er en essensiell del av sex og samleie? 

Ja, så klart, men jeg mener også at dette går begge veier. Hvis du nekter, så kan du heller ikke forvente/kreve "det samme". 

AnonymBruker
Skrevet

Mange frisører på KG? Hadde ventet mer en prat om hår.

Anonymkode: 41072...614

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg får velge, hår. Litt trimmet, men ikke for mye. 

Anonymkode: 49a98...744

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, norw skrev:

Det at dama får oralsex men ikke mannen hører vel til sjeldenhetene... som regel er det motsatt. 

Anonymkode: a7f5d...09e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Full skog, men rein. Han må vaske seg. 

Anonymkode: 96840...8c0

Skrevet

Jeg er ikke så glad i hår så jeg foretrekker barbert, men det er opp til enhver hva de selv ønsker å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en orgasme en orgasme? 

Jeg tenker at en oral orgasme er mye bedre enn en penetrerende orgasme. Her ser det ut som ihvertfall ut fra det du skriver at du kun gir akkurat nok til ham kommer og ikke mere, men forventer det store i retur. Ikke uventet er det mange damer som desverre tenker slik. Mannen er til for å tilfredsstille dem og seg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fremover vil alle tråder om størrelse forsvinne. Alt vil dreie seg om siste mote innen mannlig undelivsfrisyrer. Ny business? Hva tenker dere KG frisører?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at dama får oralsex men ikke mannen hører vel til sjeldenhetene... som regel er det motsatt. 

Anonymkode: a7f5d...09e

Forstår ikke at noen vil gi/ha det i det hele tatt. Som barn lærer vi at vi ikke skal spise snott, men som voksne skal det suges og slikkes på kjønnsorganene, som er minst like ekkelt. Om ikke verre. (Min mening).

Anonymkode: 96840...8c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange frisører på KG? Hadde ventet mer en prat om hår.

Burde presisert at temaet var hår. Men det virker som de fleste skjønte det:) 

Anonymkode: f6e22...2dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...