Miracl3 Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Hva var ditt siste kjøp innen klær, kosmetikk etc. Mitt sste var hvite boots og glam shine.
Gjest Vinga Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Klær: Hvit t-skjorte + svart t-skjorte (fra H&M, helt enkle) Sko: Sandaler (har bilde av dem i albumet under Hobby ) Kosmetikk: Dior Blush (rouge)
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 :oops: Shoppet igjen i dag... 2 hvit hettegenser 2 sorte skjørt, et til rett under kneet, ett til midt på leggen (trengte det til sort jakke jeg kjøpte for noen mnd siden + til sort hatt jeg kjøpte i går) 2 sorte topper (til å bruke til overnevnte skjørteantrekk) Fargerrikt skjørt på 50 % som var kjempefint Begynner å glede meg til to uker i Spania nå gitt
Arwen Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Jobber i butikk og shopper nesten hver dag :oops: kommer jo så mye fint nå. Kjøpte en blomstrete tunika i dag.
Søtpotita Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 kjøpte meg eit blått skjørt som rakk ca. til litt over knea. Kjempesøtt! Kjøpt på h&m til halv pris...har også lyst på svart....
Gjest siri piri Skrevet 6. juli 2005 #9 Skrevet 6. juli 2005 lilla bikini, sandaler med kilehæl og en smart pudderkost
Gjest Formosiss Skrevet 6. juli 2005 #10 Skrevet 6. juli 2005 Hadde litt shoppingfrenzy med mamma fra torsdag - mandag, skammesjå. Sko: Grønne "joggesko" og hvite sandaler. Klær: "Joggebukse" til midt på leggen, rosa t-skjorte, to halterneck-topper (grønn og sort) og en skjorte med rosa, grønne, turkise og hvite striper. Diverse: Spenol(!), tre forskjellige hårpynteting.
Gjest Sukkerert Skrevet 6. juli 2005 #11 Skrevet 6. juli 2005 -Tynn, gjennomsiktig chiffontunika i gult, rødt, grønt, orange og brunt "fjærmønster". (Mango) -Mørke, trange, slitte jeans. (Mango)
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #12 Skrevet 6. juli 2005 På søndag sendte jeg inn ei bestilling til en mammaklær butikk på nettet kjøpte 3 gensere, 1 ned på leggen dongeri bukse, en kort shorts og en poncho. Det gjeder vel som shopping det også vel?
Gjest lilletroll Skrevet 7. juli 2005 #13 Skrevet 7. juli 2005 Siste var vel kosmetikk...og det var scrub'en og pore minimizeren til Shiseido Pureness serien.....
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #14 Skrevet 7. juli 2005 Sky High Curves, jeg fikk ekle falske fine vipper av den jo ;D
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #15 Skrevet 7. juli 2005 I går bestilte jeg en bikini og en capribukse fra La Redoute (etter at jeg har vært ørten runder rundt i alle butikkene her uten å finne noe).
Tigerlily Skrevet 7. juli 2005 #16 Skrevet 7. juli 2005 I går kjøpte jeg en kort svart tunika og en "vintage" silkejakke, begge fra Oasis, samt 3 truser fra La Senza.
Anglofil Skrevet 7. juli 2005 #17 Skrevet 7. juli 2005 Ny karatedrakt! Fikk den av mamma og pappa, den kostet 800 kr. Jippi! :-) Pluss en t-skjorte til 150 kr ang. stilarts EM i 2007. Mvh Yvonne
lene24 Skrevet 7. juli 2005 #18 Skrevet 7. juli 2005 En lysegrønn jakke fra H&M, strandveske som matcher bikinien min:), dubbeditter fra Glitter kjeden og Beach bum blonding conditioner.....
Transe Skrevet 12. juli 2005 #19 Skrevet 12. juli 2005 Kjøpte en fin rosa kjole på Lene V. Rosa underkjole og ett hvit og ett rosa tynt stoff på kjolen. Herlig sak det, kommer til å bruke den mye i ferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå