Gå til innhold

Bdsm - Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig kommet i kontakt med en fyr, og vi har etter å ha snakket lenge etablert ett type sub og dom forhold. Vi begge vil ha det også når vi ikke er sammen, så det er greit nok. 

Men, har noen spørsmål. Jeg sitter i en jobb der jeg ikke vil at dette skal være veldig synlig, og han syntes det er greit. Men hvordan blir man kjent med andre i dette communitiet når man ikke aktivt ser etter det? Hvor møter man noen med denne interessen? 

Også ifht til aldersforskjell i ett D/s forhold, hva mener dere overskrider? 

Anonymkode: 6f901...9f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fetlife eller Nonna i Oslo kan man møte andre.

Aldersforskjeller må dere bestemme selv :) 

Anonymkode: 36410...130

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig kommet i kontakt med en fyr, og vi har etter å ha snakket lenge etablert ett type sub og dom forhold. Vi begge vil ha det også når vi ikke er sammen, så det er greit nok. 

Men, har noen spørsmål. Jeg sitter i en jobb der jeg ikke vil at dette skal være veldig synlig, og han syntes det er greit. Men hvordan blir man kjent med andre i dette communitiet når man ikke aktivt ser etter det? Hvor møter man noen med denne interessen? 

Også ifht til aldersforskjell i ett D/s forhold, hva mener dere overskrider? 

Anonymkode: 6f901...9f6

Fetlife er jo et nettsamfunn hvor du / dere kan bli kjent med andre i samme situasjon. Det finnes mange klubber og sosiale muncher rundtomkring i landet. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Du har også grupper på Facebook...som Fetlife...osv som du kan komme i kontakt med likesinnede :)

AnonymBruker
Skrevet

Fetlife, smil-norge, Nonna. Den årlige kinkkonferansen. Man kan blant annet også delta på Munches. På fetlife er det jo også slik at folk lager mindre "uoffisielle" arrangementer. At man møtes en gjeng for grilling i park for eksempel e.l. 

Lykke til! :) 

Anonymkode: aea69...ec9

Skrevet

Om du ikke er i Oslo, er det foreninger rundt om i nesten hele Norge. 

Dog kun 3 som faktisk har lokale. 

AnonymBruker
Skrevet

Ga opp BDSM miljøet i norge. 90% er overvektige kvinner som faker machisme for å få seg en høy mørk.

Anonymkode: 57723...5cb

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan er det å komme for første gang, på slike åpen introkveld?

Er det rart/skummelt å komme alene?  Hva har man på seg for å passe inn?

Hva skjer?

Hva slags folk er det der?

Hva slags kink er innafor og hvor mye deler man første gangen?

J24

Anonymkode: 4065c...4d5

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å komme for første gang, på slike åpen introkveld?

Veldig hyggelig. Introkvelder har en liten del helt først, for nye. Hvor man får vite litt om klubben og skrevne og uskrevne regler. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart/skummelt å komme alene?  Hva har man på seg for å passe inn?

Noen syns det er rart/skummelt, andre ikke. Folk er veldig hyggelige, og om man ikke sitter i et hjørne med armene i krysser, og ser skjulene på folk. Så kommer det somregel alltid noen bort å sier hei :)
På cafeer går de fleste i helt vanlige klær, spesielt siden mange kommer rett fra jobb :)

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer?

Lek. Mest bondage og smertelek som er synlig. Dog nå under corona, har jeg skjønt at det er mindre sånn. Men jeg har ikke vært innom i år, pågrunn av corona. 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags kink er innafor og hvor mye deler man første gangen?

Alt som er lovlig, så lenge man ikke går hull på huden med vilje. De vil helst ikke ha blodlek i lokalet. (jeg anbefaler å lese på oslobdsm.no for å sjekke over reglene for lokalet)

Hva man deler, er helt opp til hver enkelt. Og hvor komfortabel man føler seg. Noen deler ikke engang, men bruker heller nick :)

(her snakker jeg om Nonna, Oslo BDSM) For andre foreninger, anbefaler jeg å sjekke gruppene dems på fetlife :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...