Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og en venninne skal på hyttetur neste helg og har lyst til å vekke vennene våres på en morsom måte, så noen som har noen tips?

Gjerne kom med noen andre rampestreker også vi kan gjøre gjennom hele hytteturen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Morsom og grusom rampestrek om morgenen ...?

Hvis det er en lettskremt person - bli enige om om alle som er med skal sove uten klær som en utfordring. Før turen kjøper man en gummislange eller et annet ekkelt kryp som både føles og ser naturtro ut. Så plasserer man krypet ved siden av vedkommende, og vekker personen forsiktig: "Du, (navn), jeg tror noe har krøpet opp i sengen din; det ser ut som en slange."

Deretter venter man på reaksjonen. Om spøken er vellykket, vil man kunne le av dette i lang tid fremover, forutsatt at vedkommende har selvironi og sans for humor.

Anonymkode: 63603...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Bytt ditt eget tlf nr. til navnet til sjefen. så ringer du på morgenen å sier de skulle vært på jobb for 5 min siden

Anonymkode: 6fead...49f

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg synes veldig mye er morsomt.  Og har humor! Men akkurat å bli vekket på fantasifulle måter liker jeg virkelig ikke. 

Vær sikker på at vennen din synes slikt er morsomt. Ellers har du ødelagt veldig mye av turen. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Eggeplomme som er så populært på Tiktok nå. Eller putta hånda i en bøtte med lunkent vann så man tisser på seg. Eller en kost på nesa, og krem i håret. Eller honning og nugatti i trusa. Eller ketchup i håret på en blondine. Eller barbere bort håret på hodet eller øyenbryn. 

Anonymkode: 11ad0...49a

AnonymBruker
Skrevet

Voksstrips er gøy.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eggeplomme som er så populært på Tiktok nå. Eller putta hånda i en bøtte med lunkent vann så man tisser på seg. Eller en kost på nesa, og krem i håret. Eller honning og nugatti i trusa. Eller ketchup i håret på en blondine. Eller barbere bort håret på hodet eller øyenbryn. 

Ingenting av dette er gøy. 

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksstrips er gøy.

Nei

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde blitt så sint hvis noen hadde drevet med sånt på en hyttetur. Hvor gamle er dere egentlig? 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Eggeplomme som er så populært på Tiktok nå. Eller putta hånda i en bøtte med lunkent vann så man tisser på seg. Eller en kost på nesa, og krem i håret. Eller honning og nugatti i trusa. Eller ketchup i håret på en blondine. Eller barbere bort håret på hodet eller øyenbryn

Sikkert morsomt for en 13-åring gutt som synes at dette er tøft fordi han kommer til å bli kjendis på TikTok, men tror ærlig talt at det å gjøre en venninne flintskallet ikke er den beste måten å ta vare på et vennskap på når man er ferdig med videregående.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert morsomt for en 13-åring gutt som synes at dette er tøft fordi han kommer til å bli kjendis på TikTok, men tror ærlig talt at det å gjøre en venninne flintskallet ikke er den beste måten å ta vare på et vennskap på når man er ferdig med videregående.

Eller ferdig med barnehagen 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner said:

Eller ferdig med barnehagen 

Ikke nødvendigvis.

Når man ser på spøkene folk driver med i russetiden, kunne en god del av dette blitt gjort med latter fra begge parter.

Men når folk er ferdige med studiene, og begynner å nærme seg 30, blir man voksen, begynner folk flest å bli alvorlige. Litt for alvorlige.

Ble selv utsatt for en skjult kamera-spøk fra VGTV på Clas Ohlson en gang da en svært ung gutt stod i kassen og latet som om han jobbet der; spøken var grei nok, men jeg ville ikke at dette skulle bli lagt ut på nettet, og fikk en skriftlig bekreftelse på dette.

Poenget er at en spøk er en ting, men å legge dette ut på nett, er noe annet. Selv kan jeg tåle mye fra venner til tross for at jeg er godt voksen, men ønsker ikke at dette blir lagt ut på nett - da mister man kontroll over situasjonen, og det blir ikke morsomt lenger.

Synes forresten ikke alle disse nettspøkene der folk faller og slår seg, er så morsomme, mens de gode, klassiske spøkene er det.

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis.

Når man ser på spøkene folk driver med i russetiden, kunne en god del av dette blitt gjort med latter fra begge parter.

Men når folk er ferdige med studiene, og begynner å nærme seg 30, blir man voksen, begynner folk flest å bli alvorlige. Litt for alvorlige.

Ble selv utsatt for en skjult kamera-spøk fra VGTV på Clas Ohlson en gang da en svært ung gutt stod i kassen og latet som om han jobbet der; spøken var grei nok, men jeg ville ikke at dette skulle bli lagt ut på nettet, og fikk en skriftlig bekreftelse på dette.

Poenget er at en spøk er en ting, men å legge dette ut på nett, er noe annet. Selv kan jeg tåle mye fra venner til tross for at jeg er godt voksen, men ønsker ikke at dette blir lagt ut på nett - da mister man kontroll over situasjonen, og det blir ikke morsomt lenger.

Synes forresten ikke alle disse nettspøkene der folk faller og slår seg, er så morsomme, mens de gode, klassiske spøkene er det.

En spøk kan være morsom. Jeg synes mye kan være gøy selv. Det jeg kommenterte var noen som syntes det var gøy å farge håret (eller klippe det av!) til noen som sover eller få noen til å tisse på seg.

Det er ikke noe morsomt i det hele tatt. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lei inn en mannlig stripper? 

Anonymkode: 613d2...9c3

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er forresten en liste med 20 idéer til hvordan man kan vekke folk på en morsom måte:

Good pranks to play on sleeping people

Og her er noen flere.

Livet er alvorlig nok - det må være lov til å le litt iblant.

Ja, men hvorfor le av andre som kommer i pinlige situasjoner, blir skremt o.l.? Synes sånt er for slemt til at jeg klarer å le av det.

Anonymkode: 23195...049

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om hun sover tungt, kan du binde en løkke fra et garnnøste rundt tåa hennes,  og nappe i den fra et annet rom 😁

Du kan også (hvis du røyker), blåse på røykvarsleren, og lage litt stress og spetakkel. Da kommer hun seg nok opp fort. Eller, kanskje litt drøy?

Om dere har katt, kan du la katten kose på henne, og vekke henne.

Anonymkode: 565bd...e68

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er forresten en liste med 20 idéer til hvordan man kan vekke folk på en morsom måte:

Good pranks to play on sleeping people

Og her er noen flere.

Livet er alvorlig nok - det må være lov til å le litt iblant.

Mesteparten av dette hadde gjort at jeg hadde reist hjem umiddelbart og aldri snakket med TS igjen. Jeg synes ikke sånt er morsomt i det hele tatt, hadde blitt dritsint og det hadde vært slutten på vennskapet.

Så tenk litt over hva slags typer vennene dine er TS, det er mange jeg kjenner som ikke synes dette er humor..

Anonymkode: 4cd6d...b91

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mirror prank er morsom og harmløs

Anonymkode: 0e568...fed

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er køyeseng kan dere jo fjerne madrassen øverst så kan dere alle sitte der oppe og drite ned på senga til den som sover under :) 

Anonymkode: 6e59a...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...