AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #21 Del Skrevet 8. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som liker slike ting kan jo fortelle alle rundt dere at det er sånn dere liker å våkne og så legge dere og kose dere med at dere vil få slike herlige overraskelser nå og da. Anonymkode: 06a4f...8b7 du skrev 'dere' litt for mange ganger for at vi skal ta deg seriøst Anonymkode: ec0df...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #22 Del Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: du skrev 'dere' litt for mange ganger for at vi skal ta deg seriøst Anonymkode: ec0df...4a7 Det er jo flere her i tråden som tydeligvis liker slike overraskelser, så når jeg snakker til dem må jeg jo nødvendig si "dere". Kunne vel variert språket litt, men som anonym bruker på et nettforum kan man vel si at jeg faktisk driter i det...😂 Anonymkode: 06a4f...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. juli 2020 #23 Del Skrevet 8. juli 2020 Jeg hadde skjelt dere så mye ut at dere hadde dratt hjem fra hytten, så kunne vi andre kost oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. juli 2020 #24 Del Skrevet 8. juli 2020 Ikke gjør det. Det finnes kun morsomt for folk med dårlig og stygg humor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå