AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #1 Skrevet 8. juli 2020 Når man går inn på forumets hovedside, kan man nederst på siden se en lang liste over de som nå er innlogget, Vil for all del ikke henge ut noen, så jeg skal ikke nevne noen spesifikke navn, men å se på mange av brukernavnene folk her inne bruker, føles nesten som å se en liste over innlagte på et mentalsykehus. Hvor er det blitt av alle brukerne med mer normale brukernavn - har de sluttet å skrive på KG? Det virker nesten slik da mer vanlige brukernavn sikkert ble tatt i årene etter at forumet ble opprettet, men hvor i all verden er det blitt av alle disse menneskene? Jeg skjønner problemstillingen med at når brukernavnet man ønsker å bruke, er opptatt, må man velge et annet, men hvorfor er nesten alle navnene til brukerne som er aktive idag, så kreative? Muligens fordi mange som skriver her inne, er nyere brukere, selv om jeg også får øye på noen erfarne ildsjeler. Men som sagt - hvor er det blitt av resten av "den gamle garde"; har de takket for seg ...? Anonymkode: 785d4...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #2 Skrevet 8. juli 2020 Hva er så ditt brukernavn TS? Anonymkode: 04559...b4c 26
Cornelia Skrevet 8. juli 2020 #3 Skrevet 8. juli 2020 (endret) Kanskje noen av medlemmene er her i perioder? Jeg kan være det selv. Og flere brukernavn som er opptatt. Synes det er kult med kreative brukernavn 👍Og hva er egentlig ett vanlig brukernavn? Jeg synes alle er fine. Endret 8. juli 2020 av Cornelia 7
altflyter Skrevet 8. juli 2020 #5 Skrevet 8. juli 2020 5 minutter siden, Doge skrev: Hva er normale brukernavn? Det lurer jeg også på! Vet at mitt er rart hvis man ikke er unormalt interessert i filosofi 😊 8
Gjest MadameDeRosa Skrevet 8. juli 2020 #6 Skrevet 8. juli 2020 Ole og Anne ble tatt. De fleste navnene er tatt. Vært fint om KG kunne ha nullstilt brukere som ikke har vært aktive på ti år.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 14 minutter siden, Doge said: Hva er normale brukernavn? Med normale navn tenker jeg på brukernavn som enten er navn+eventuelt tall, eller "jente97"; det er disse navnene folk ofte bruker i e-postadresser. Fiktive navn som Hamburgergris999 eller Kuasomskinner virker derimot litt mer uvanlige; det er svært sjeldent man ville ha brukt disse navnene i andre sammenhenger. Men for all del - flott at folk er kreative, og dette er ingen kritikk, bare en spontan observasjon. Anonymkode: 785d4...ecb 1
Doge Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med normale navn tenker jeg på brukernavn som enten er navn+eventuelt tall, eller "jente97"; det er disse navnene folk ofte bruker i e-postadresser. Fiktive navn som Hamburgergris999 eller Kuasomskinner virker derimot litt mer uvanlige; det er svært sjeldent man ville ha brukt disse navnene i andre sammenhenger. Men for all del - flott at folk er kreative, og dette er ingen kritikk, bare en spontan observasjon. Anonymkode: 785d4...ecb Jeg tenker at litt av poenget med et brukernavn på et forum er å ha et unikt navn, som helst ikke røper hvem du er utenfor forumet. 28
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Med normale navn tenker jeg på brukernavn som enten er navn+eventuelt tall, eller "jente97"; det er disse navnene folk ofte bruker i e-postadresser. Fiktive navn som Hamburgergris999 eller Kuasomskinner virker derimot litt mer uvanlige; det er svært sjeldent man ville ha brukt disse navnene i andre sammenhenger. Men for all del - flott at folk er kreative, og dette er ingen kritikk, bare en spontan observasjon. Anonymkode: 785d4...ecb Håper ingen bruker "jente97" i epostadressen sin...... Anonymkode: ba5a5...4d0 20
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 Vi er en bønsj med kreative mennesker og da må vi jo seff`ølgelig ha ditto navn! 9
Carrot Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 Vel mitt er et bevisst valg - hva er grunnen for at du er / velger være anonym TS? 1
youcancallmejune Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 Jeg ville helst ha noe kort og enkelt, men alt var opptatt. Til slutt gadd jeg ikke teste flere navn og gikk for første som falt meg inn. Det er altfor langt og jeg liker det ikke, men sånn ble det. 2
Hattivatti Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 Jeg valgte et navn på en karakter i en serie jeg likte i det øyeblikket. Ikke særlig kreativt akkurat, men sært for deg? Litt av poenget for meg på forum er at jeg er anonym, da velger jeg gjerne brukernavn som ikke kan assosieres med meg som person. 1
Ardwinna Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 Jeg slettet brukeren min og ville starte helt fra scratch med et nytt brukernavn som ikke kunne knyttes til meg på noen måte. Så jeg søkte opp ulike gudinner o.l. mytiske kvinnefigurer. Ardwinna var akkurat så snålt som jeg ville ha det. Men ser i ettertid at den mest vanlige måten å skrive det på er Arduinna, så da ble det enda snålere. Perfekt! 2
T-Rex Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 Nokså tilfeldig at brukernavnet blitt ble det jeg valgte, men det sier jo noe om meg som person. Jeg er ikke ung, og jeg kan bite hardt (om jeg må). 5
Dalila Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 Dalila er en vakker og svikefull kvinne, jeg valgte navnet i en periode med noe «rart» selvbilde 😅
Kaffefrøken Skrevet 8. juli 2020 #19 Skrevet 8. juli 2020 Rare brukernavn? Hva er egentlig et brukernavn her på et forum? Jo, noe for å skjule ens identitet, men allikevel, muligens hinte til ens personlighet og interesser. Har aldri tenkt på noen brukernavn som rare eller spesielt kreative.
HalldirV2 Skrevet 8. juli 2020 #20 Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Kaffefrøken skrev: Rare brukernavn? Hva er egentlig et brukernavn her på et forum? Jo, noe for å skjule ens identitet, men allikevel, muligens hinte til ens personlighet og interesser. Har aldri tenkt på noen brukernavn som rare eller spesielt kreative. Du er med andre ord litt over snittet glad i kaffe? 🙃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå