Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg har min beste venn her på besøk. Vi hadde ikke sett hverandre på x antall mnd og h*n kom endelig på besøk. Plana var at h*n skulle være her til slutten av juli (har vært her ett par dager nå).. Men i går ringte telefonen, en samtale ble tatt og endret alt. Min beste venn fikk en telefon som var fra en person som h*n har kjent i kun ett par uker. Så min venn velger nå å reise hjem for å møte denne personen kun for å få seg ett ligg. Dette synes jeg er svært kjipt og planer Vi har laget gikk rett til dundas grunnet dette.. 

Hvordan håndtere det? Jeg sa at det var litt på kanten å velge å hooke en natt contra å være med sin beste venn.. men det ble totalt avfeid:/ hadde aldri falt meg inn å droppe min beste venn kun for å få meg et ligg..

Tanker noen?

Anonymkode: cb8ad...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nei i grunn bør man heller prioritere sine venner først synes nå jeg. Din venn kunne egentlig ha avtalt den hooken dagen etter. 

AnonymBruker
Skrevet

Være hos deg i tre uker? Hvis vedkommende drar hjem en tur, er det da masse tid til å komme tilbake.

Anonymkode: f02c4...c34

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det seg sånn at jeg har min beste venn her på besøk. Vi hadde ikke sett hverandre på x antall mnd og h*n kom endelig på besøk. Plana var at h*n skulle være her til slutten av juli (har vært her ett par dager nå).. Men i går ringte telefonen, en samtale ble tatt og endret alt. Min beste venn fikk en telefon som var fra en person som h*n har kjent i kun ett par uker. Så min venn velger nå å reise hjem for å møte denne personen kun for å få seg ett ligg. Dette synes jeg er svært kjipt og planer Vi har laget gikk rett til dundas grunnet dette.. 

Hvordan håndtere det? Jeg sa at det var litt på kanten å velge å hooke en natt contra å være med sin beste venn.. men det ble totalt avfeid:/ hadde aldri falt meg inn å droppe min beste venn kun for å få meg et ligg..

Tanker noen?

Anonymkode: cb8ad...5da

Jeg tenker det var dårlig gjort når dere hadde planer. Og så tenker jeg... Hooke med en random nå i disse corona tider, er det lurt? 

AnonymBruker
Skrevet

Synes denne personen burde fokusere på vennskapet først og eventuelt utsette møtet med denne andre personene en gang, og ikke møte den personen i det hele tatt. En avtale er en avtale.Det virker ikke som den personen setter pris på vennskapet like mye som du gjør og det er sårende.

Anonymkode: e85a8...6b3

Skrevet
16 timer siden, Maleficenta skrev:

Jeg tenker det var dårlig gjort når dere hadde planer. Og så tenker jeg... Hooke med en random nå i disse corona tider, er det lurt? 

Nei...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at denne personen lager jeg få faste planer med videre. Et random ligg? Da avskriver man seg selv. Håper du fant noen andre å gjøre de tingene dere hadde planlagt sammen med. 

Anonymkode: ae66f...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...