AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Sorry for teit spørsmål 🙈 Sjefen min er homofil, åpen om det og det er ikke noen hemmelighet der. Men jeg klarer liksom ikke se for meg han på alle fire med en kuk langt oppi ratata. Heller ikke at han skal kjøre typen sin hardt, det gir liksom ikke noe pent bilde i hodet det heller. To karer som snøfter og peser ned i puta, nei og nei.. Har alle/flertallet av homofile analsex? Eller er det like vanlig å bare droppe det? Hjelp meg å forstå dette store mysteriet i livet. Anonymkode: 6e3a7...303 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 Hvorfor....forestiller du deg sjefen din ha sex... Hvorfor.... Anonymkode: a60c4...227 32
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Skal love deg det er sjukt hot å se 2 menn ha sex, særlig penetreringsdelen. Hatt trekant med to bifile menn flere ganger. Men er vel en kjent sak at ikke alle homofile har analsex. Anonymkode: a2a74...d29 5
Hr. Aktiv Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Trenger man å være homofil for å like analsex? 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Det er mange homofile menn som ikke liker analsex, ikke alle heterofile menn liker det heller, så her er folk forskjellige. Jeg har sett litt ulike undersøkelser, alt fra at 80% av homsene har analsex til at bare noen og 30% har det. Noen homser foretrekker å kun være aktive (penetrere) mens andre kun vil være passive (bli penetrert). Andre igjen vil kun bedrive runking, suging ol. BDSM er muligens mer vanlig blant homsene enn ellers i samfunnet (lærhomser). Likeledes varianter av åpne forhold. Det er ihvertfall mitt inntrykk etter noen tiår i homomiljøet (som lesbe). Anonymkode: aae56...a89 3
solmåneogstjerner Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 (endret) Vet ikke. Men hvorfor er dette et problem for deg? Tenker du grundig igjennom hvordan andre kolleger/sjefer har sex, uansett om de er menn eller kvinner (uavhengig av partners kjønn)? Forfra, bakfra, anal, oral? Hvorfor er det et problem for deg? Endret 7. juli 2020 av solmåneogstjerner 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 14 minutter siden, Hr. Aktiv said: Trenger man å være homofil for å like analsex? Nei, desverre, vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg for å slippe unna mannfolk som absolutt må putte pikken i tarmen, enten på mann eller dame selv om de påstår de er hetro . Vil ikke rote meg borti desse halvhomoene flere ganger, så sex er det slutt på for min del. Anonymkode: 5d3d4...ace 15
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 Litt folkeopplysning er alltid bra. Jeg svarer alltid åpent og ærlig når folk spør hvordan lesber gjør det. Det finnes så ufattelig mange rare tanker der ute om homser og lesber, som at homser kun bedriver analsex og lesber ikke har ordentlig sex. Anonymkode: aae56...a89 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 Det finnes homofile, lesbiske, bifile, panfile og heterofile som har analsex. Og det finnes homofile, lesbiske, bifile, panfile og heterofile som ikke har analsex. Anonymkode: 83d58...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 Nei. Jeg kjenner homofile som aldri har hatt analsex, og heller ikke ønsker dette. Noen av dem i faste forhold som har vart i årevis. Akkurat som analsex byr noen heterofile damer imot er det også homofile som overhodet ikke føler for å prøve det. Akkurat som noen heterofile damer har forsøkt, men likte det ikke, er det homofile som har forsøkt og likte det ikke. Føler forsåvidt at det er mer akseptert blandt homofile enn blant heterofile. Respektert at det ikke er for alle. At noen kanskje ikke passer sammen på grunn av dette, men at da er det slik, uten press og "du er så kjedelig". Det jeg har hørt om ufint press angående dette er heterofile menn ovenfor damer, og regelrett voldtekt, mann mann. Voldtekt vet alle at er riv ruskende galt, men det er tydelig at press både fysisk og mentalt er det mange som mener er greit å utsette sin partner for. Det er det ikke! Anonymkode: aa189...383 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 Jeg er homofil og har ikke hatt analsex. Har ingen behov for å bli penetrert og har ingen lyst til å penetrere. Jeg blir likevel med på å bli penetrert hvis det betyr noe for han. For min del holder kos og oralsex i massevis! Men mitt inntrykk er at de aller fleste har analsex. Anonymkode: 09cae...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Skrevet 8. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry for teit spørsmål 🙈 Sjefen min er homofil, åpen om det og det er ikke noen hemmelighet der. Men jeg klarer liksom ikke se for meg han på alle fire med en kuk langt oppi ratata. Heller ikke at han skal kjøre typen sin hardt, det gir liksom ikke noe pent bilde i hodet det heller. To karer som snøfter og peser ned i puta, nei og nei.. Har alle/flertallet av homofile analsex? Eller er det like vanlig å bare droppe det? Hjelp meg å forstå dette store mysteriet i livet. Anonymkode: 6e3a7...303 Lurer på om sjefen har samme tanker om dine sexvaner at han prøver å forstille deg i forskjellige stillinger 🤣 kleint. Anonymkode: cf59b...da0 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 Min erfaring er også at de aller fleste homser har analsex, i en eller annen form. Og at det nok er vesentlig mer vanlig enn blant heterofile. Men alle med sitt. Anonymkode: 4fe79...859
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 Man er vel ikke egentlig homofil hvis man ikke har analsex. Anonymkode: 2f400...2c7
Razor1976 Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er vel ikke egentlig homofil hvis man ikke har analsex. Anonymkode: 2f400...2c7 Du kan være homofil uten å ha sex i det hele tatt, ettersom det har med hvem du tiltrekkes av og blir forelsket i 11
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt folkeopplysning er alltid bra. Jeg svarer alltid åpent og ærlig når folk spør hvordan lesber gjør det. Det finnes så ufattelig mange rare tanker der ute om homser og lesber, som at homser kun bedriver analsex og lesber ikke har ordentlig sex. Anonymkode: aae56...a89 Enig. Men har inntrykk av at mange blir støtt når slike spørsmål dukker opp. Jeg har personlig lenge lurt på hvordan lesper "gjør det". Aldri fått svar på spørsmålet... Det plager meg ikke så veldig altså, men hvorfor ikke opplyse folket i stedet for at de går rundt og lurer? Anonymkode: 01311...93e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig. Men har inntrykk av at mange blir støtt når slike spørsmål dukker opp. Jeg har personlig lenge lurt på hvordan lesper "gjør det". Aldri fått svar på spørsmålet... Det plager meg ikke så veldig altså, men hvorfor ikke opplyse folket i stedet for at de går rundt og lurer? Anonymkode: 01311...93e Synes du det er ok at folk stiller deg spørsmål om hva du gjør i senga da? Det er ikke sikkert at det bare er sånn at de blir støtt, men de kan synes det er ubehagelig å svare på siden det tross alt er veldig privat, og det er vel ikke noe særlig å vite at andre går rundt å forestiller seg deg naken og i en seksuell setting. For mange kan det føles veldig ubehagelig å få sånne spørsmål. Anonymkode: 83d58...9cd 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 23 minutter siden, Razor1976 skrev: Du kan være homofil uten å ha sex i det hele tatt, ettersom det har med hvem du tiltrekkes av og blir forelsket i Har du ikke sex i det hele tatt er du vel asexuell eller incel. Anonymkode: 2f400...2c7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #19 Skrevet 8. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du det er ok at folk stiller deg spørsmål om hva du gjør i senga da? Det er ikke sikkert at det bare er sånn at de blir støtt, men de kan synes det er ubehagelig å svare på siden det tross alt er veldig privat, og det er vel ikke noe særlig å vite at andre går rundt å forestiller seg deg naken og i en seksuell setting. For mange kan det føles veldig ubehagelig å få sånne spørsmål. Anonymkode: 83d58...9cd Mener ikke hva personlige spørsmål til spesifikke personer. Men generelt er det vel mulig å si noe... Anonymkode: 01311...93e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #20 Skrevet 8. juli 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Men har inntrykk av at mange blir støtt når slike spørsmål dukker opp. Jeg har personlig lenge lurt på hvordan lesper "gjør det". Aldri fått svar på spørsmålet... Det plager meg ikke så veldig altså, men hvorfor ikke opplyse folket i stedet for at de går rundt og lurer? Anonymkode: 01311...93e Det er vel ikke så vanskelig å tenke seg til hvordan to kvinner har sex? Anonymkode: a1b2b...375 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå