Gjest georgine Skrevet 6. juli 2005 #1 Del Skrevet 6. juli 2005 vi har lyst til å anskaffe en kattemynteplante både av plante- og dyreatferdsinteresse, og for å glede katten vår. Men selges denne planten noe sted? Var på Plantasjen i dag, og de var usikre, men ba meg ta kontakt senere, men er det noen som vet om den er vanskelig å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest onyx, i.i. Skrevet 6. juli 2005 #2 Del Skrevet 6. juli 2005 Kjøpte en kattemynte forrige uke på mitt lokale hagesenter. Tror det er med i Oasen Hageland-kjeden? Uansett, den burde ikke være vanskelig å få tak i til vanlig, men mange hagesenter blir jo utsolgt for sommerstauder tidlig? Prøv uavhengige hagesenter/planteskoler og andre kjeder før du gir opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest valnøtt Skrevet 6. juli 2005 #3 Del Skrevet 6. juli 2005 Har aldri sett den som plante, men du får kjøpt tørket kattemynte på dyrebutikkene. De har også drops og leker med denne urten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #4 Del Skrevet 7. juli 2005 Sjekk Zimtrade. Jeg kjøpte frø for mange år siden og hadde masse kattemynte i hagen, til stor glede både for vår og naboens katter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. juli 2005 #5 Del Skrevet 7. juli 2005 Du får kjøpt frø, men det er litt seint å så nå. Hvis du ikke får tak i planter, så kan du kjøpe frø til våren og så da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå