Gå til innhold

Er det noen menn som faktis tenner på slik kropp?..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...

FA31F112-7E36-4010-8378-420CC684D5A7.jpeg

DBF22A35-4D0F-4B5F-8561-B34DE4DD0CFF.jpeg

Anonymkode: af757...18f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 3a3d6...c26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke greia med å prøve å henge ut kvinner med muskler er. Skal man legge ut bilder av feite eller tynne kvinner og disse de også? 

Anonymkode: 8d5da...952

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke greia med å prøve å henge ut kvinner med muskler er. Skal man legge ut bilder av feite eller tynne kvinner og disse de også? 

Var bare et spørsmål jeg alltid har lurt på.

lurer på hvordan menn lever med slike kvinner? Hvordan de kan tenne av dette hvis de gjør

de kommer hjem fra jobb, sliten og har lyst på sex. Så kommer denne «manne» dama..?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette underbygger bare min påstand om at det ikke er menn eller media som er årsaken til kroppspress og dårlig selvbilde hos kvinner. Årsaken ligger hos kvinnene selv.  

Et godt eksempel er TS innlegg. 

#bodyshame

Endret av Nooni
  • Liker 23
Skrevet

Hvorfor tenner du på det du gjør? Det har vel kun med preferanser å gjøre?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det finest menn som tenner på alt mulig, overvektig, undervekt, amputert beine, barn, menn og kvinnelig bodybulidere. Rart det er spørsmål egentlig. 

Anonymkode: 81f17...cc6

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finest menn som tenner på alt mulig, overvektig, undervekt, amputert beine, barn, menn og kvinnelig bodybulidere. Rart det er spørsmål egentlig. 

Anonymkode: 81f17...cc6

Helt enig.

Skrevet

Hun nederste er jo både finere og sunnere enn hun øverste. Begge er i sceneform og derfor veldig definert noe som gir en illusjon. Med litt mere spekk på kroppen blir de rundere og ser flottere ut. Hun øverste driver med ting som ikke er forenelig med det jeg driver med så hun utgår uansett, men hun nederste kunne ha gått hvis hodet hadde vært på plass noe det ikke er til disse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg synes det er sexy. Den øverste er i overkant.

Anonymkode: bdd89...29d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er da helt vanlig her på KG.

For å svare på TS sitt spm; Ja, det finnes menn som tenner på muskløse damer. Akkurat som det finnes menn som tenner på blondiner, brunetter, andre menn, store damer, små damer, lange damer, korte damer, damer med små pupper, damer med store pupper ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Vi har da alle ulike preferanser, kvinner som menn, menn som kvinner.

Anonymkode: 413cc...a93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei liker å kjenne at det er en kvinne kropp jeg tar på, ikke bare harde muskler.

Anonymkode: 1312f...bd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror disse damene gir faen uansett. De ser sånn ut fordi de VIL se sånn ut! De gjør det ikke for andre enn seg selv. 

Anonymkode: b45d3...5f5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Homofile menn tenner vel på en sånn kropp. Hvis den tilhører en mann.

Anonymkode: b614c...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var bare et spørsmål jeg alltid har lurt på.

lurer på hvordan menn lever med slike kvinner? Hvordan de kan tenne av dette hvis de gjør

de kommer hjem fra jobb, sliten og har lyst på sex. Så kommer denne «manne» dama..?

Mannedama? Har da ingen problemer med å se at de er damer. Er det galt at damer gjør ting som er mere maskulint enn feminint? Hvorfor er det slik at så fort en dame gjør noe litt utenom det vanlige så tenker andre at de prøver å være menn? Ikke misforstå, jeg sier ikke at det er noe galt i å være mann,men damer kan også ha store muskler. De bør kunne gjøre som de selv vil uten at andre skal kritisere dem. Og for å svare på spørsmålet ditt, ja det finnes menn som tenner på damer med mye muskler. Menn er like forskjellige som det damer er. 

Anonymkode: c5542...bd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja til damer med trent kropp med bra med muskler, men eksemplene over her er på juice, så neitakk. 

Anonymkode: 92563...366

AnonymBruker
Skrevet

Bruk av steroider fører til mye mer enn bare større muskler. Kjønnsorganer, stemme, personlighet etc forandrer seg. I tillegg er det fryktelig usunt.

Anonymkode: f1f34...f4c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruk av steroider fører til mye mer enn bare større muskler. Kjønnsorganer, stemme, personlighet etc forandrer seg. I tillegg er det fryktelig usunt.

Anonymkode: f1f34...f4c

Akkurat. 

Anonymkode: 92563...366

Gjest Paramount
Skrevet

Disse kroppene var ikke spesielt opphissende nei. Men det å holde seg i form, og bygge muskler, er en fin hobby, også for jenter. Men de med størst muskler er sjelden de fineste, dersom jeg vurderer etter utseende. Fordommer mot trente kropper er dessverre en fordom som aksepteres da det er en fin måte å skjule egen misunnelse og latskap på.

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

...

FA31F112-7E36-4010-8378-420CC684D5A7.jpeg

DBF22A35-4D0F-4B5F-8561-B34DE4DD0CFF.jpeg

Heslig. 

Anonymkode: 783a1...fbd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...