Gjest ay caramba Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Oki...er det noen her som har erfaring med shizofreni? Min mor har det...og hun er bare helt gær'n! Jeg har ikke kontakt med henne, men hun er på stadig jakt etter meg...Det går ikke å snakke til henne...dama har SKINNET seg og fjerna øyenbrynene....Går i konstant angst for at hun skal finne meg, for hun tror at jeg fremdeles er 10 eller noe, og vil styre og kontrollere livet mitt.... Er så frustrert..... :veldigsur:
Lillesøster Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Får hun medisinsk behandling? Har dere kontakt med en lege eller et dps?
Gjest ay caramba Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Inn og ut hele tiden...blitt behandlet med det meste, men ingen kan tvangsinnlegge henne over lengre tid. Bare et par mnd. MAKS! Hun er farlig tror jeg...skylder på alt og alle for at hun ikke har det bra med seg selv. At hun jakter på meg er ikke særlig betryggende....
Lillesøster Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Vel, det er egentlig uinteressant. Men kanskje du kan se litt her og få noe hjelp: http://www.morild.org/
Gjest ay caramba Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Hvor gammel er du? Ja...det synes jeg ikke er så relevant....
Lillesøster Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 Gå inn på diverse linker, her kan du få mange tips, uansett om du er 12 eller 50.
Vilje Skrevet 6. juli 2005 #9 Skrevet 6. juli 2005 husk det er en sykdom og skill mellom den og moren din. ja, det er vanskelig å få hjelp fra helsevesenet, men den som roper høyest blir mest lagt merke til...og får mest hjelp..synd men sant.
Gjest ay caramba Skrevet 6. juli 2005 #10 Skrevet 6. juli 2005 Ropt siden jeg var bitteliten, men ingen som hørte meg....Ropt nå også, men ingen hører meg. Jeg kan ikke skille min mor fra sykdommen, for hun har ALLTID vært slik...alle søskene hennes også....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå