AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Del Skrevet 7. juli 2020 Har akkurat begynt å trene styrke. Er kvinne 35, 171, 55 kg. Klassisk tynnfeit. Vil stramme opp, og helst få litt større rumpe siden den er maks firkanta og flat(firkantræv😄). Er det noen øvelser dere anbefaler som har fokus på rumpa og som er effektiv? Bruker treningsprogrammet til fitnessbloggen, men der er det kun beinpress. Har vurdert markløft og knebøy, men føler meg ikke helt trygg på de øvelsene. Anonymkode: 00361...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Del Skrevet 7. juli 2020 Det er vel bare de første ukene det er beinpress og så kommer knebøy? Er bra det opplegget på Fitnessbloggen! 👍💪 Anbefaler noen timer med PT for å øve teknikk. Da kan du også få spesifikke øvelser for ditt mål. Anonymkode: 63c20...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #3 Del Skrevet 8. juli 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare de første ukene det er beinpress og så kommer knebøy? Er bra det opplegget på Fitnessbloggen! 👍💪 Anbefaler noen timer med PT for å øve teknikk. Da kan du også få spesifikke øvelser for ditt mål. Anonymkode: 63c20...01b Takk for svar:) En annen ting- har begynt å spise mer, bruker lifesum appen med fokus på styrkemat. Jeg har fått mer mage,og er redd for å bli tjukk What to do? Anonymkode: 00361...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 8. juli 2020 #4 Del Skrevet 8. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har akkurat begynt å trene styrke. Er kvinne 35, 171, 55 kg. Klassisk tynnfeit. Vil stramme opp, og helst få litt større rumpe siden den er maks firkanta og flat(firkantræv😄). Er det noen øvelser dere anbefaler som har fokus på rumpa og som er effektiv? Bruker treningsprogrammet til fitnessbloggen, men der er det kun beinpress. Har vurdert markløft og knebøy, men føler meg ikke helt trygg på de øvelsene. Anonymkode: 00361...c6a Jeg synes du skal be de på senteret sette opp et program for deg etter dine ønsker og behov. Ellers finner man mange programmer gratis på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2020 #5 Del Skrevet 8. juli 2020 Jeg hadde med fordel brukt de programmene som ligger ute på styrkeloft.no. Dette er programmer som jeg vet funker og er satt sammen av kvalifisert hjelp og ikke av noen hobby pt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #6 Del Skrevet 8. juli 2020 De fleste PTer er ganske flinke. Større grunn til å stole på dem enn på random folk på et nettforum. Og folk på nett kan ikke korrigere når du gjør øvelser feil. Men det er selvfølgelig lurt å gjøre litt research før du velger en PT. Du kan logge kaloriinntaket ditt slik at du ikke spiser for mye. Er jo begrenset hvor mye ekstra påfyll du trenger, i hvert fall i starten. Anonymkode: 63c20...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 8. juli 2020 #7 Del Skrevet 8. juli 2020 Enkelt: Stronglift 5x5 (enklest) eller Starting Strenght (har noen teite øvelser). Men sånn egentlig, bare løft tungt, løft frie vekter (smithmaskiner er for idioter) og gjør det regelmessig så blir du sterk. Liker StrongLift 5x5 appen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 8. juli 2020 #8 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) Markløft er jo bare å holde stanga, røyse seg opp, og lene seg ned. Enkleste i verden. Knebøy er også ganske rett fram. Bare bøy knærne, bryt parallel, og røys deg opp. Ikke gjør idiotiske ting med rumpa eller rygg. Start med tom stang for å trene småmusklene, legg på 2.5 kil hver gang. Og hold deg unna smith maskinen, den er grusom. Endret 8. juli 2020 av ajarRun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #9 Del Skrevet 11. juli 2020 På 8.7.2020 den 23.17, ajarRun skrev: Markløft er jo bare å holde stanga, røyse seg opp, og lene seg ned. Enkleste i verden. Knebøy er også ganske rett fram. Bare bøy knærne, bryt parallel, og røys deg opp. Ikke gjør idiotiske ting med rumpa eller rygg. Start med tom stang for å trene småmusklene, legg på 2.5 kil hver gang. Og hold deg unna smith maskinen, den er grusom. Du tar vel ikke trening veldig seriøst?? Ligger mye mere i markløft og bøy en som så, spesielt om man virkelig ønsker økning. Anonymkode: 274ed...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå