Gå til innhold

Holder hysterikerne seg fremdeles hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med hysterikerne her? Er det fremdeles "stay the fuck home" til tross for at det er omtrent ingen smitte i Norge nå? Til tross for at dødeligheten av viruset er sånn ca. 0,01% for dem under 50 år?

Anonymkode: 02dc3...c36

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har reist på hytta.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan går det med hysterikerne her? Er det fremdeles "stay the fuck home" til tross for at det er omtrent ingen smitte i Norge nå? Til tross for at dødeligheten av viruset er sånn ca. 0,01% for dem under 50 år?

Som du vil se av mange andre tråder er svaret ja 😛 helt greit for meg om folk holder seg hjemme, så lenge de godtar at vi andre ikke pålegger oss strengere restriksjoner enn de rådene som gis. Må si jeg begynner å bli lei tråder om folk som klager på at det er mye folk på steder hvor de selv også tilfeldigvis er.

Anonymkode: 38c76...eba

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nei:)

Anonymkode: a6735...aed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg hjemme, ja. Bor på et populært turiststed, så jeg er reddere nå enn i mars. Har kronisk sykdom.

Anonymkode: f3b41...fec

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er i sånn 3 risikogrupper, så selv om jeg er ung holder jeg meg hjemme, ja.

Anonymkode: c6eb3...735

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg fortsatt hjemme fordi jeg er gravid. Forventer ikke at andre skal leve som meg, men er faktisk dritt lei av å bli kalt hysterisk, både direkte og indirekte. Jeg har ikke tenkt til å ofre liv og helse til meg og barnet for å tilfredsstille andres behov for å dra meg med på ting.🙄

Anonymkode: 3736a...33f

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg holder meg hjemme til vanlig uansett. Merker egentlig ingen forandring, bortsett fra at hjemmetjenesten nå setter igjen alle varene utenfor ytterdøren og ikke lenger kommer inn i leiligheten. Og så kommer de sjeldnere, så jeg får kastet søppel og får levert post sjeldnere, det er litt kjipt, særlig da det var så varmt for da stinket søpla i leiligheten. Og samme da rullestolen trengte reparasjon. Ellers er alt som det pleier og som det har vært det siste tiåret, og som det kommer til å være de neste tyve årene. Jippi, er så glad for at jeg er kronisk syk og ufør . . . 

Anonymkode: f9758...49d

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel av den typen som hadde spist sopp rundt tsjernobyl i 1986 og kalt de andre som ikke spiste hysterikere.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Er i risikogruppe og følger rådene for risikogruppene. Så får vel si nei, har aldri vært hysterisk, bare fulgt rådene. For jeg er ikke totalt idiot.

Anonymkode: 88a8a...68f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har du reflektert noe over at "hysterikerne", som du så fint omtaler de, har en grunn for å "stay the fuck home". 

Min far holder seg fortsatt hjemme og unngår unødig kontakt med folk. Han har en lungesykdom. 

Syns du virker svært usympatisk. 

Anonymkode: 3afa8...65d

• Liker 29
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du reflektert noe over at "hysterikerne", som du så fint omtaler de, har en grunn for å "stay the fuck home". 

Min far holder seg fortsatt hjemme og unngår unødig kontakt med folk. Han har en lungesykdom. 

Syns du virker svært usympatisk. 

Anonymkode: 3afa8...65d

Er flust av usympatiske folk rundt omkring. Bare ta en titt i butikken osv, mange tenker bare på seg selv, og driter i smittevern og avstand. 

• Liker 9
Skrevet

Kjenner ingen som er hysteriske men kjenner flere som holder seg hjemme og ikke handler i rushtiden liksom, men det er fornuft ikke hysteri.

• Liker 16
Skrevet

Hva regnes som hysterisk? Er jeg hysterisk fordi jeg ikke besøker venner på andre steder enn kaféer/restauranter der vi kan holde god avstand? Er jeg hysterisk som ikke drar på fest? Eller fordi jeg ikke syns det er heeeelt innfor å dra på ferietur i sommer? 

Jeg og nærmeste familien min er i risikogruppe, og jeg jobber innen helse. Å holde seg i Norge én sommer er virkelig ikke verdens undergang, hvis det er det som skal til for å unngå å smitte noen som potensielt kan dø av det, og unngå et overbelastet helsevesen som gjør at folk dør i kø for behandling av helt andre sykdommer enn korona. Det er så ufattelig enkle tiltak for å begrense smitte, jeg ser virkelig ikke problemet med å overholde de. 

• Liker 9
Skrevet

De du kaller for hysterikere er ikke farlige for oss andre.  Det er de som lever som om koronofaren er over, som er farlige.  

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Det går fader meg ikke an å stikke innom korona-forumet for litt saklig info. Noen skal rope HYSTERI!!! i føkkings annethvert innlegg. 

Anonymkode: a4911...cc8

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, Zienna skrev:

De du kaller for hysterikere er ikke farlige for oss andre.  Det er de som lever som om koronofaren er over, som er farlige.  

Helt enig. De holder ikke avstand og bryr seg ikke så mye om smittevern og utsetter andre for potensiell smitte.  Det er de som er de farlige. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Håper de holder seg hjemme, jobber med humøret sitt og tar pusteøvelser for å døyve angsten😅 

Men: Den største hysterikeren på jobb hun reiste til Tyrkia i går. Så ikke godt å vite hva de egentlig tenker;) 

Anonymkode: 5863d...57e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Morsomt. En rekke kommuner har ingen smittetilfeller, og nasjonalt var det registrert noe slikt som 40 tilfeller den siste uka. Det er i praksis ingen smitte i Norge, og likevel sitter det folk hjemme og er livredde. 🤣

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hysterikerne er jo de som hisser seg opp over restriksjoner og tiltak. Kjenner heldigvis ikke noen av de, selv om enkelte i omgangskretsen synes det var kjipt å ikke få dra på hytta i påsken. De mest rabiate hysterikerne opplever jeg bare her inne.

Anonymkode: 42e1e...44b

• Liker 9
  • Opprett ny...