Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 gutter fra før av glad i dem og hadde ikke byttet dem mot noe som helst,men drømmen om jenta sitter så dypt i meg at jeg vet nesten jeg vil angre om jeg ikke får et barn til. Det er ikke for å kle henne opp dolle med henne osv. Det er fordi jenter er mer familekjære har bedre forhold til mødre. Mamma er min bestevenn. Dere som har 3 barn. Er det stor forskjell å gå fra 2 til 3?

Anonymkode: f98a8...d77

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å få en tredje gutt. Ikke gjør det! 

Anonymkode: 23235...acb

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Oddsen er vel stor for at det blir gutt igjen. 

Anonymkode: ebf51...802

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tvillinggutter neste gang blir nok en hit....😅 

Anonymkode: 3175b...c45

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å få en tredje gutt. Ikke gjør det! 

Fikk du det?

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som også hadde en drøm om en jente. Ble 4 gutter før hun sluttet...

Anonymkode: 40bd9...c50

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ikke tre barn, men skjønner at du ønsker deg en jente. Har vennepar som fikk fire barn og fjerde ble jente. 

Man har jo ingen garanti på hvordan barna blir. Men er ikke til å komme bort ifra at de fleste jenter ønsker jentebaby og gutter ønsker guttebaby. Har kanskje noe med å kjenne seg mer igjen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre større sjanse for at barn nr. 3 blir samme kjønn som nr. 1 og 2 (sålenge nr. 1 og 2 har samme kjønn), har jeg hørt. 

Anonymkode: d6d01...72a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du det?

Mora til typen til søstera mi fikk! Hadde tre gutter, drømte om jente, tok en siste sjanse - gutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker jente bør dere dra utenlands hvor man setter inn befruktet embryo som er jente. Noen synes det er forkastelig men jeg synes ikke dette er verre enn å ønske seg jente og bli megaskuffet hvis det blir gutt. Gjør det dere foreldrene vil! 

Anonymkode: ca96a...e5f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

I kypros kan man velge kjønn ved prøverør hvis man betaler en god slant, er det ikke ca. 100000 kr?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om dere har god tid..prøv å ha samleienoen dager FØR EL. "Jente"celler overlever lengre enn "gutte"celler. 

Anonymkode: 531a2...d0b

AnonymBruker
Skrevet

I kypros kan man velge kjønn ved prøverør hvis man betaler en god slant, er det ikke ca. 100000 kr?

Mener det! Og 100000 er ikke mye i det lange løp. Ett barn koster ca 1mill. Og hvis nr 3 blir gutt kan ts komme til å ønske seg en fjerdemann. Så dra til Kypros og spar penger ts! 

Anonymkode: ca96a...e5f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betalte 60 000, men da var euroen billigere enn den er i dag. 

til ts; gjør det! Jeg har aldri angret. Jeg ville følt at jeg manglet noe hele livet mitt om jeg ikke fikk datteren min❤️

Anonymkode: 4dfff...d3c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betalte 60 000, men da var euroen billigere enn den er i dag. 

til ts; gjør det! Jeg har aldri angret. Jeg ville følt at jeg manglet noe hele livet mitt om jeg ikke fikk datteren min❤️

Anonymkode: 4dfff...d3c

Enig! Kjør på! Begynn å spare eller prioriter det hvis dere har mulighet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man sier det er ca 50/50 sjanse for begge kjønn hver graviditet er det nå størst sannsynlighet for jente da du allerede har 2 gutter. For hver gang du får det ene kjønnet øker sannsynligheten for det andre.

Anonymkode: 14c8a...85a

AnonymBruker
Skrevet

Er enig med de som sier dra og få ordna jente sørpå, ts! Hvis du virkelig vil og har råd, hvorfor ikke 👩👧💖

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man sier det er ca 50/50 sjanse for begge kjønn hver graviditet er det nå størst sannsynlighet for jente da du allerede har 2 gutter. For hver gang du får det ene kjønnet øker sannsynligheten for det andre.

Anonymkode: 14c8a...85a

Det er ikke sånn statistikk og sannsynlighetsregning funker, nei... 50/50 betyr 50/50 i hvert enkelt tilfelle uansett. Det er ikke sånn at om man tilfeldigvis kaster tre seksere på en terning på rad, så har man på noe vis "brukt opp" sannsynligheten for å kaste en sekser — man har fortsatt 1/6 sjanse i neste kast. 

Anonymkode: 37911...8d2

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Hos min nevø og niese er det forøvrig gutten som er den følsomme og familiekjære, jenta er mer selvstendig og søkende. Og selv vokste jeg (dame) opp som pappadalt. Så ikke se på kjønn som en garanti for visse personlighetstrekk. 

Anonymkode: 37911...8d2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg så inderlig godt. Lengselen etter ei datter. Tenker daglig på hvordan datteren min ville ha vært. Har alltid sett for meg ei datter. Har selv to gutter. Vet ikke om jeg tør å prøve på nr 3. Trolig blir det en ny gutt. Hvis du tar sjansen på et nytt barn må du forberede deg på at det blir en ny gutt. Ellers er det bedre å la være eller å velge kjønnsseleksjon i utlandet

Anonymkode: 23d2d...44e

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...