Gå til innhold

Hvor mange lurer har din 6 mnd. gamle baby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer de, og når er siste luren? Takk til de som svarer 🙏

Anonymkode: 01537...c7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ofte to blunder. Varer ca 1,5-2 timer. Om blundene blir korte, tar vi en tredje. Det varierer en del når siste er, men rundt kl 15 prøver vi på 😊

Anonymkode: 77582...3b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tre dupper ved seks mnd, ca 40-60 min hver. Siste rundt 16-17.

Anonymkode: 8da26...df7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 3-4 avhenger av lengden på de. Men aldri under 1 time :) Prøver å begrense til sammenlagt 3 timer med blund på dagen pga han blir helt propell om natta når han sover for mye på dagen.

Det som fungerer best på dagtid er at han legger seg 1,5 time etter vi har stått opp. Da sover han i rundt 1-2 timer,  resten av dagen ser vi ofte an når han er trøtt og viser tegn :) men prøver å la siste duppen være rundt 15-16

Anonymkode: afd66...eae

AnonymBruker
Skrevet

Nå for  tiden har han 3-4 lurer på en halvtime 😒 før sov han gjerne 2 korte lurer og en lang. 

Anonymkode: 18123...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Da min var så liten hadde hun fire dupper i løpet av dagen, alt fra 20 min til en time hver gang. Som regel var de på maks 40 minutter :) 

Anonymkode: e3ae8...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer fra dag til dag - fra en til tre dupper. Hun legges når hun er trøtt/sovner ved mat, eller sovner av seg selv i sele eller vogn. 

Anonymkode: 9e412...f09

• Liker 1
Skrevet

Tre, to korte og en lang. Står opp kl 07, første lur 09/0930 - 45 min. Neste ca 12 - 1,5-2 timer. Siste rundt 16/1630- 30-45 min. Natta kl 1830/19 :) Min er 8 mnd nå da, men har hatt samme mønster siden han var 5/6 mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Min på 6 mnd sover kun 30 minutter av gangen og våkner tidlig, så vi må som regel ha 5 lurer. Hvis vi greier å få til at én av dagens lurer blir lenger klarer hun seg med 4. Siste luren er som regel 15:30-16:00. Legger seg kl. 18:00.

Anonymkode: 14769...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...