AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Del Skrevet 7. juli 2020 Jeg sliter med at jeg svetter en del når jeg går på turer i fjellet, noe som fører til en stram lukt som gjør det flaut å være rundt folk. Spesielt ille er det når jeg bruker sports-bh, topper og tights i syntetisk materiale, mens jeg merker stor forskjell når jeg bruker ull på overkroppen i stedet. På varme dager om sommeren synes jeg imidlertid at det blir altfor varmt med ull, så jeg trenger tips til hvilke plagg jeg kan bruke som ikke avgir like mye lukt som syntetiske sports-bher og singleter. Finnes det gode sports-bher i "luktfritt" materiale? Og hva bruker man på overkroppen på varme dager? Noen som har tips til shorts og/eller korte tights/bukser som ikke lukter? Anonymkode: 7f360...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Del Skrevet 7. juli 2020 Finnes jo t-skjorter, singleter, BH og truse i ull. Har du prøvd det? Anonymkode: 65513...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Del Skrevet 7. juli 2020 Jeg bruker t-skjorter i ull, sånne tynne. Skulle gjerne hatt BH i ull også, men sliter med å finne dette for oss med store pupper. Anonymkode: 6695c...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå