AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Skrevet 7. juli 2020 Jeg gjør ikke annet en og amme, vet amming er mer en bare mat. Men jeg kan ikke avtale noe pga ammingen. Han skal ha hele tiden. Er aldri mer en 1 time imellom matingen, og et måltid kan vare i over en time. Han sovner ved puppen hele tiden, sover i alt fra 5-20 min, våkner å er sulten. Noen som har hatt det likt? Han er 4 uker.. blir fortvila, kan ikke ut å trille eller noe. Han har gått opp mye så har nok mat. Anonymkode: 6b992...727
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Skrevet 7. juli 2020 VELDIG vanlig at de vil ligge ved puppen «hele tiden» som små. Helt fullstendig normal babyoppførsel. Slitsomt, ja, men vanlig. Gjorde ikke annet enn å amme og sove de første 6 ukene. Anonymkode: a6d7e...042 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Ungen er fire uker. Slapp av - det endrer seg fort. Anonymkode: d0a4a...565
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Jepp, de første 6-8 ukene eller så var sånn. Satt stort sett i sofaen med ammeputa, snacks/drikke, og mobilen eller Netflix mens vesla lå og spiste i halvsøvne. Det går over, de blir litt mer våkne og tilstede i verden etterhvert! Anbefaler å lese om "fjerde trimester". Bæresjal var gull her om vi skulle ut, forresten. Hun likte ikke å ligge i vogn før hun var en god del større, men sovnet som en stein i sjalet. Anonymkode: b5344...49e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Mye bedre å gå over til mme. Anonymkode: e0957...059 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mye bedre å gå over til mme. Anonymkode: e0957...059 Fordi? Mme gjør at ungen liker vogna? Mme gjør ungen mindre kosesyk? Tåpelig og meningsløs kommentar. Anonymkode: a6d7e...042 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 Det blir bedre ♥️ og det kommer en tid der man også savner den tiden. Det føles endeløst når man er midt oppi det, men når man ser tilbake på det går det ufattelig fort og plutselig er de tre år og høyt og lavt og nesten ikke tid til å sitte på fanget 😅 Anonymkode: 84475...9c0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi? Mme gjør at ungen liker vogna? Mme gjør ungen mindre kosesyk? Tåpelig og meningsløs kommentar. Anonymkode: a6d7e...042 Da slipper ts å amme og amme, og la absolutt alt handle om amming. Mye bedre med mme, man er ikke så låst. Anonymkode: e0957...059 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da slipper ts å amme og amme, og la absolutt alt handle om amming. Mye bedre med mme, man er ikke så låst. Anonymkode: e0957...059 Absolutt alt handler jo ikke om amming hele babytiden, babyen er tross alt bare 4 uker. Hjelpes. Anonymkode: 1e23f...cbe
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 Jeg sier det mange tenker, sånn er det med en nyfødt. Det er helt normalt. Mange babyer er totalt avhengig av kos og nærhet de første mnd. Avtaler så tidlig når baby er så liten, er bare stressende. Ikke legg planer, bruk tiden på deg selv og baby istedet. Det er like normalt at baby er fastlåst til puppen som at ungen sover 3 timer i ett strekk og ammer i 15 min. Det er dumt å ha forventninger om at nyfødttiden er en dans på roser. Det er slitsomt. Og det er derfor vi har permisjon og får full lønn. Det er en av de viktigste og tøffeste jobbene vi har. Hold ut! Det blir bedre, jeg lover ❤ Anonymkode: 633ce...de3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå