Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Oh my Good
Skrevet

Nå i dette deilige været, dette flomlyset, ser jeg alle de fine linjene strekker seg rundt øynene mine!!!Fysj`a`meg!! Jeg er bare 27 altså, rynkene må vekk.

Kremer hjelper ikke, jeg må gå mer drastisk tilverks.

Forslag??Koste hva det koste vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudpleie muligens eller foundation, Jeg aner ikke, men det med rynker ligger mye i genene leste jeg Aftenposten i dag.

Uansett vi vil alle få rynker en dag, syntes det er helt greit med mine smilerynker jeg :ler:

Gjest Oh my Good
Skrevet

Men jeg kan da ikke ta ansiktsløftning som 27 åring!

Så ille er det ikke,men er det ikke noen behandlinger hos hudpleier som kan hjelpe. Syrebehandling kanskje, eller er det for noe annet enn fine linjer. Noen som har prøvd?

Den kremen du nevner, vet du om den virker?

:)

Gjest Kallenavn
Skrevet

Ja, kanskje du er litt for ung for ansiktsløftningen :)

Det jeg vet om den er at den trimmer musklene sånn at de strammer seg.

Peptide Treatment Cream prøvde mora mi, og hun (etter 3 måneder) er veldig fornøyd.

Gjest Gjesta
Skrevet

grrr.. er de biogime folka igang igjen :frustrert:

Dummere bare gi opp... Er jo ingen som vil kjøpe produktene dems nå..

Til tråstarter : prøv en forebyggende og oppstrammende øyenkrem kanskje?

Gjest Mito24
Skrevet

For det første burde du la være å sitte i solen i timesvis. Og hvis du først skal gjøre det, så bruk solkrem med høy faktor.

Om sommeren ser jeg jenter ligger i solen gjerne en hel dag i strekk, flere dager på rad. Og dere blir overrasket over at rynkene kommer tidlig?

Gjest Gjesta
Skrevet

Soling og røyking er hudens verste fiender, det er å be om rynker. Ellers finnes det ingen verdens ting som faktisk kan fjerne rynker, til tross for hva produsentene måtte hevde. Men du kan hindre at de formerer seg ved å bruke høy solfaktor, unngå å røyke og bruke en god fuktighetskrem.

Gjest Kallenavn
Skrevet

Ellers finnes det ingen verdens ting som faktisk kan fjerne rynker, til tross for hva produsentene måtte hevde.

Heisann Lilith :-)

Er ikke enig med deg at det ikke finnes noen ting som kan fjerne rynker.

Kikk på den artikkelen:

Artikkel fjernet etter våre regler om kopirett. Det er heller ikke tillatt å drive snikreklame i forumet. Ta kontakt for annonsemuligheter. Hege (admin)

Gjest Oh my Good
Skrevet

Mito24 : Jeg er ikke av de som ligger i sola hele dagen, lenge siden sist det gitt. Men er jo en del ute i det fine været selvfølgelig. Og jeg er veldig flink til å bruke solkrem med høy faktor (30).

Men for noen år tilbake var jeg "avhengig" av å ta solarium, annen hver dag i 3 år :-( ANGRER på det nå!!

Har ganske ømfintlig hud, og den er nok solskadet. Går kanskje ikke an å rette på det.. :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jabushe :P

Denne kremen ble omtalt i media, bla VG, for en stund siden, den skulle være en av få med skikkelig dokumentert virkning. Man skal kunne se virkning etter 3 mnd bruk, spesielt på små smilerynker. Jeg har prøvd kremen selv, og syns det den virker oppstrammende!

Den er i allefall verd et forsøk, denne får man kjøpe bla på Vita. :wink:

http://www.maxmedica.no/jabushe_antirynkekrem.html

Gjest Gjesta
Skrevet

Men for noen år tilbake var jeg "avhengig" av å ta solarium, annen hver dag i 3 år  :-( ANGRER på det nå!!

Har ganske ømfintlig hud, og den er nok solskadet. Går kanskje ikke an å rette på det..  :-?

Solskader kan til en viss grad reverseres eller i hvertfall mildnes ved hjelp av produkter som inneholder vitamin C og/eller retinol. For at vitamin C skal være virksomt, må konsentrasjonen være relativt høy, og i en form som er stabil nok mot oksygen til at den ikke blir ødelagt av oksygen med en gang. Produkter som inneholder L-asccorbinsyre er best, og produktet bør være i lystett emballasje. I tillegg må du bruke fuktgivende produkter, for C-vitamin kan tørke ut huden. Hør med en hudpleier ang. slike produkter, for det som selges på parfymerier har altfor lav konsentrasjon av aktive stoffer til å kunne virke effektivt. Eventuelt kan du sjekke ut merker som Murad, Cellex C eller Skinceuticals hos www.essentialdayspa.com, men de er svinedyre, og jeg har hittil selv ikke latt meg friste av den grunn.

Gjest KATTAstrofe i.i
Skrevet

Jeg får fine linjer rundt øynene hver sommer, men det er mest på grunn av mysing mot sola. De forsvinner alltid etterhvert. Jeg bruker alltid høy faktor, minst 25, og øyekrem, og har til vanlig ikke antydning til fine linjer.

27 år er forresten en ganske vanlig alder å begynne å få antydning til linjer rundt øynene.

Syns det er litt vel mye hysteri rundt rynker i våre dager, det er da ikke meningen at man skal se ut som om man er 20 år hele livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...