Gå til innhold

Prøve seg på søt "=Oslo"-jente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en søt jente utenfor min lokale butikk som selger =Oslo. Hun er ganske liten og veldig tynn. Hun har en veldig lys stemme og virker sjenert. Jeg synes hun er veldig søt. Men jeg er en god del eldre enn henne. Tror dere jeg kan prøve meg på henne?, har jeg en sjanse? Kan jeg be henne med meg hjem?

Anonymkode: ad62e...855

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror dere jeg kan prøve meg på henne?, har jeg en sjanse? Kan jeg be henne med meg hjem?

Ja, for hun er sikkert og en prostituert. 🙄 

Anonymkode: d8d15...953

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en søt jente utenfor min lokale butikk som selger =Oslo. Hun er ganske liten og veldig tynn. Hun har en veldig lys stemme og virker sjenert. Jeg synes hun er veldig søt. Men jeg er en god del eldre enn henne. Tror dere jeg kan prøve meg på henne?, har jeg en sjanse? Kan jeg be henne med meg hjem?

Hva vil du med henne da? Et forhold? Kun sex? 

Synes du det er ok å involvere seg med en rusavhengig? 

Anonymkode: 38c82...af6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mulig hun trenger en «daddy»?

Anonymkode: fa04e...9a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du med henne da? Et forhold? Kun sex? 

Synes du det er ok å involvere seg med en rusavhengig? 

Anonymkode: 38c82...af6

Først og fremst sex, men jeg tenker å bruke kondom og ikke kysse henne med det første.

Jeg ser at folk er litt negativ til dette, men kanskje jeg kan ha en positiv innflytelse på hennes liv?

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først og fremst sex, men jeg tenker å bruke kondom og ikke kysse henne med det første.

Jeg ser at folk er litt negativ til dette, men kanskje jeg kan ha en positiv innflytelse på hennes liv?

Ja. En eldre mann som utnytter henne er nok akkurat det hun trenger. Godt tenkt, klok mann.

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 48
Skrevet

Nei, vet du hva. Bruke et menneske på den måten. Hun er garantert i en forferdelig situasjon, som gjør henne tilbøyelig til det meste. Til og med bli med en eldre mann som lover henne gull og grønne skoger, kun for en myk seng og varme (vel, nå er det ikke iskaldt ute - men allikevel). Hadde du vært oppriktig interessert i henne som menneske, og ikke sett på henne som et enkelt bytte hadde jeg stilt meg annerledes, men du snakker om kun sex, og at du skal rett i buksa/skjørtet hennes, og det er kvalmt. Det vil ikke ha noen positiv innflytelse på henne overhodet. Hvordan vil det forandre situasjonen hennes tenker du?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Enten er du usedvanlig naiv, eller så vil du bare rettferdiggjøre å utnytte en stakkar i en forferdelig livssituasjon. Selger hun = Oslo, er hun mest sannsynlig hekta på heroin. Heroin er sykt dyrt og stjeler store deler av personligheten og moralen din. Å date en heroinist, med mindre du har vanvittig mye penger ender garantert med elendighet for dere begge før eller senere. Hva er det som gjør at du syns en alvorlig syk person er attraktiv?

Hilsen eks-junkie

Anonymkode: eb577...61e

• Liker 18
Gjest Alkoholist
Skrevet

Nei! 

Skrevet

Håper hun raner deg. 

• Liker 13
Skrevet

Faen, noen menn er bare skamløse. Ta deg en runk istedenfor.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Skam deg du!!! Hva slags mann er du, tenk å utnytte de svakeste i samfunnet.

Anonymkode: a9631...c1c

• Liker 14
Skrevet

dette må være troll. håper jeg. men samtidig er noen mennesker grusomme. IKKE UTNYTT DENNE STAKKARS JENTA!!!

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil hjelpe henne så kjøper du blader. 

Anonymkode: 9efe7...e84

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ingen steder skriver han at han skal utnytte jenta. Kanskje er det kjærlighet og dette er veien hennes ut av elendigheten. 

Når det er sagt så er det selvsagt ikke lett å ha et forhold når man er rusavhengig og heller ikke lett å ha forhold til en som er rusavhengig. Det regner jeg med at trådstarter forstår. 

4 minutter siden, Jean-Jaques skrev:

Tråden her er garantert ikke seriøs.

Det kan jo være et seriøst spørsmål selv om han ikke seriøst vurderer å prøve seg på henne. Forskjell på å lure på om man kan prøve seg på henne og å faktisk gjennomføre det. 

Anonymkode: cbb47...5c9

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke positivt at hun f. eks. kan være hos meg en natt i stedet for å være på hospits f. eks.?

59 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ja. En eldre mann som utnytter henne er nok akkurat det hun trenger. Godt tenkt, klok mann.

Jeg skal ikke utnytte henne.

55 minutter siden, Kaffefrøken skrev:

Nei, vet du hva. Bruke et menneske på den måten. Hun er garantert i en forferdelig situasjon, som gjør henne tilbøyelig til det meste. Til og med bli med en eldre mann som lover henne gull og grønne skoger, kun for en myk seng og varme (vel, nå er det ikke iskaldt ute - men allikevel). Hadde du vært oppriktig interessert i henne som menneske, og ikke sett på henne som et enkelt bytte hadde jeg stilt meg annerledes, men du snakker om kun sex, og at du skal rett i buksa/skjørtet hennes, og det er kvalmt. Det vil ikke ha noen positiv innflytelse på henne overhodet. Hvordan vil det forandre situasjonen hennes tenker du?

Jeg er også oppriktig interessert i henne som menneske.

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er du usedvanlig naiv, eller så vil du bare rettferdiggjøre å utnytte en stakkar i en forferdelig livssituasjon. Selger hun = Oslo, er hun mest sannsynlig hekta på heroin. Heroin er sykt dyrt og stjeler store deler av personligheten og moralen din. Å date en heroinist, med mindre du har vanvittig mye penger ender garantert med elendighet for dere begge før eller senere. Hva er det som gjør at du syns en alvorlig syk person er attraktiv?

Hilsen eks-junkie

Anonymkode: eb577...61e

Skjønner, jeg bør kanskje ikke involvere meg for mye med henne, takk for tipset.

36 minutter siden, Jensine skrev:

Håper hun raner deg. 

Hvordan kan du ønske et annet menneske noe så vondt?

30 minutter siden, Jean-Jaques skrev:

Tråden her er garantert ikke seriøs.

Jo, jeg er seriøs.

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil hjelpe henne så kjøper du blader. 

Anonymkode: 9efe7...e84

Ja, jeg tenkte f. eks. at jeg kunne kjøpt alle bladene hennes.

Skrevet

Kjøpe alle bladene som takk for et ligg? Kjøp heller alle bladene og la henne være i fred. Det må være veldig dårlig stilt for deg om du må ty til et menneske som virkelig ikke har det bra, og som kanskje ikke har hodet på rett plass.

Er du så fryktelig kåt. Kan du opprette en profil på et sted for sex. Det er helt sikkert en slank kvinne med lys stemme som kan tilfredsstillende deg av egen lyst og glede. Ikke fordi hun føler hun må. 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...