Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31+2 og lillegutt har akkurat startet å presse seg mot magen så jeg kjenner kroppen hans bule ut. Problemet er at det kjennes ut som om han presser alle veier og treffer noen organer som gjør at jeg blir fryktelig svimmel og uvel. Jeg får ett trykk i brystet og får en tung følelse inni meg. Det varer i 30-60 sekunder før det slipper. Jeg regner med at dette er kjempenormalt men må spørre alikevel, er dette normalt?😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det er veldig normalt, babyen begynner å bli stor nå 😊 Jeg er litt lengre på vei enn deg og her kjennes det av og til ut som at hun skal borre hodet sitt gjennom huden, det er ikke direkte behagelig 🙊

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ca like langt på vei som deg, med tvillinger. 
Til tider føles det ut som de prøver å presse seg ut midt på magen 😅 presser og ordner på alt mulig inni kroppen! 
Tror nok det er heeelt normalt 😊

Skrevet
3 minutter siden, undulat2018 skrev:

Jeg er ca like langt på vei som deg, med tvillinger. 
Til tider føles det ut som de prøver å presse seg ut midt på magen 😅 presser og ordner på alt mulig inni kroppen! 
Tror nok det er heeelt normalt 😊

Ja jeg pleier å spøke med at han vil ut igjennom navlen 😅 Er det dette som kalles kynnere?🤔

Men er den delen hvor jeg blir uvel jeg syns er litt ekkel. Kjennes nesten ut som om han legger seg på noen vitale organer liksom🙈 

Skrevet
10 timer siden, Hun_der86 skrev:

Ja jeg pleier å spøke med at han vil ut igjennom navlen 😅 Er det dette som kalles kynnere?🤔

Men er den delen hvor jeg blir uvel jeg syns er litt ekkel. Kjennes nesten ut som om han legger seg på noen vitale organer liksom🙈 

Kynnere: når magen strammer seg og blir som en hard hard ball! Det er den beste forklaringen jeg har 🙊 hadde hatt kynnere i flere uker før jeg forstod hva det faktisk var 😂😂

Skrevet
På 8.7.2020 den 8.25, undulat2018 skrev:

Kynnere: når magen strammer seg og blir som en hard hard ball! Det er den beste forklaringen jeg har 🙊 hadde hatt kynnere i flere uker før jeg forstod hva det faktisk var 😂😂

Ja det er akkurat sånn. Jeg trudde det var babyen som presset seg utover🙈

Hvor ofte er det vanlig å ha det? De siste dagene får jeg det flere ganger i timen og gjerne når jeg sitter å slapper av🤔

Skrevet
På 9.7.2020 den 21.24, Hun_der86 skrev:

Ja det er akkurat sånn. Jeg trudde det var babyen som presset seg utover🙈

Hvor ofte er det vanlig å ha det? De siste dagene får jeg det flere ganger i timen og gjerne når jeg sitter å slapper av🤔

Hos meg skjer det gjennom hele dagen 😊 men dersom det er regelmessig og vondt, da ville jeg tatt kontakt med helsevesen - for å være sikker på at det ikke er rier kanskje? Ingen mester på dette!! 🤷🏽‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...